Gå til innhold

kviser!!!!!

blomsterpiken<3 spire i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

her popper det frem kvise på kvise! kan ikke huske at jeg hadde det sånn sist jeg var gravid!!!

noen andre som har litt hormoner i sving? synes jeg er litt mer irritabel denne gangen også grrr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja,huff...har ansiktet fullt..:s,sykt med kviser...

Er og veldig irritabel for tiden her og..lite skal til for litt eksplosjon:p

Skrevet

De første ukene var helt grusomme! Hele haken og halsen og litt oppover i ansiktet. Heldigvis ferie, hvis ikke hadde jeg blitt totalavslørt. Etter uke 6-7 ble det helt fint igjen :-)

Skrevet

Her også! :/ Det var ikke sånn sist her heller. Da fikk jeg jente, så nå er jeg overbevist om at det blir gutt.. hehehe

Skrevet

hehe Rina jeg var helt motsatt enn dette sist å fikk gutt, så da får jeg kanskje jente jeg nå da?? hehe blir spennende å se.. er i alle fall blitt spådd akkurat det!!

Skrevet

Dere er ikke alene om å ha kviser!!! Jeg har aldri vært veldig plaget, men nå er det ille... Ikke så store, men veldig mange små!

Kan heller ikke huske at jeg fikk så uren hud første svangerskap?!

Ja, ja jeg er glad det er noen symptomer, for jeg føler at alle bare er forsvunnet:)

Skrevet

her og! Uff, ser ut som den tenåringen, fullt av kviser.. ;) hehe...

Forrige gang var jeg veldig kvalm og fikk jente, nå har jeg masse kviser og er sulten heeele tiden, gutt kansje? ;)

Skrevet

åhh så godt å se d er flere som sliter med kviser, trodde jeg var unormal jeg. kunne ikke skjønne hvor alle disse kvisene skulle komme fra. hahah

men nå har jeg de gladelig da de er et tegn på graviditet..

husker faktisk ikke sist jeg hadde så ille med kviser når jeg var 13 år altså før jeg begynte på p-pillene.. hahaha.

Skrevet

Jeg sliter MASSE med kviser for øyeblikket.

Ikke fullt så mye i ansiktet, men hals, bryst, skuldre og rygg dukker det opp en del. hahah :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...