Ikkesåallerværst Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Skal dere få noe ekstra oppfølging i dette svangerskapet? Hadde selv en 3a. Ble ikke sagt noe om det sist, men jeg vil forsøke å få min lokale jm til å få der til.
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 er så lite på vei enda så har ikke fått snakket med noen om det enda, men jepp! var mye rifter hos meg også stingene ble ikke telt engang fordi det va mange. i tillegg fikk jeg vite at jeg burde vært lagt i full narkose for ettersteller, noe jeg fikk UTEN bedøvelse. Lillegutt ble tatt med vakum og hadde handa foran nesa litt sånn supermannstil! så kjenner at før neste fødsel har jeg endel ting jeg skulle ha sagt angående neste fødsel!
Tess30 Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Jeg også Skal be om keisersnitt denne gangen.Har ikke snakket med jordmor ennå. Jeg var sykemeldt i 2 år etter permisjonstida var over pga dette:S
MrsMilla Skrevet 5. september 2011 #4 Skrevet 5. september 2011 Jeg hadde tangfødsel første gang, med selvsagt skader så det holdt etterpå. Ble sydd ihop på operasjon av ei god kirurg som tok seg god tid etterpå. Hadde ingen varige skader etterpå - god som ny! Selv om det selvsagt gjorde vanvittig vondt mens dette grodde, men det går jo over etter noen måneder. Andremann fødte jeg også normalt, men da uten tang, og knapt et sting! Fikk oppfølging siden jeg hadde fødselsangst etter første runde, men nå som andregangen gikk så glimrende er jeg ikke spesielt redd med nr.3. Går det rett vest og jeg revner skal jeg brøle til jeg får ei god kirurg igjen, så ordner de den saken :-)
Mage igjen Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Jeg måtte også ned på operasjonstua etter første fødsel, en vakuumfødsel hvor gutten min hadde satt seg fast med hånden forann ansiktet.... (ingen dramatikk altså) Var ikke noe godt etterpå nei, men har da hatt 2 normale fødsler etter det med knapt et eneste sting sydd.... Så var det på'n igjen, og håper dette blir en like grei fødsel som med de to siste.... Nå er det jo "laget vei" der nede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå