Gå til innhold

Er high waist jeans fint på store jenter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

High waist er så 80-tallet OG 70-tallet, og jeg kommer aldri til å ta det på meg.

Og jeg er 42-44 i størrelse. Det er IKKe pent med den store ræva en får i high waist bukser. Samme hvor tynn eller tykk en er.

Jo, den holder jo inn litt. Ikke low waist om man har litt mage, det ser ikke pent ut. HI er 4 cm høyere enn meg og ca. 2 kilo lettere, og når high waist ser sånn noen lunde ok på meg, så ser de nok mye bedre ut på deg HI:)

Prøv med bluse under buksa og cardigan/ullkåpe over buksa (og blusen). Den skjuler jo litt. Gjerne cardigan med knyting foran kanskje.

Ja selvfølgelig, da skjuler du jo også evt valker på sidene og mage. Det er ikke fint med low waist om man har det. Store jenter som er faste i fisken kler low waist da de buksene gjør rumen mindre, men da må man sørge for at ingenting henger ut.

Annonse

Kommer helt an på figuren din, noen store damer kler det (jeg f.eks.), mens venninnen min som bruker samme str kan så absolutt ikke bruke det!

Gå i en butikk og prøv :) Be betjeningen om hjelp, eller ta med en venninne som er ærlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...