Gå til innhold

Hva synes dere om denne bloggen?

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om denne bloggen her?

http://tankeren.blogg.no/

Handler vell egentlig om litt hverdag, meninger og litt sånn forskjellig.

Hva er bra og hva kan jeg gjøre bedre?

Vil ha saklige kommentarer, ikke noe form for dritt slenging!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143541897-hva-synes-dere-om-denne-bloggen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig blogg, ingenting som skiller seg ut fra andre tilfeldige blogger. Og dagen antrekk er utrolig barnslig å ha med, iallefall når det ikke er spesielt som mote, merke, stil eller litt mere sært.

En blogg om livet og dine meninger er vel egentlig ikke intr for omverden så lenge det ikke er en usedvanlig god måte å skrive på, eller det er noe eget over den. Men fin blogg for nærmeste familie å følge, men tror ikke jeg ville lagt ut adr til den på facebook.

Tja, for meg blir dette verken fugl eller fisk - du sier jo at den handler om litt hverdag, meninger og litt sånn forskjellig.

Hadde sikkert funnet den interessant hvis jeg var venninnen din, men for meg som utenforstående sier den lite. Det finnes så uendelig mange litt om ditt og datt blogger der ute. Jeg liker de som er mer spisset.

Og så lurer jeg litt på tittelen. "Tankeren". Fordi den handler om tanker? Ment som en vri på "tenkeren", uten at jeg forstår årsaken til vrien?

For meg personlig er det ikke så spennende å lese om ditt privatliv. Det blir som å snike i noens dagbok. Skrivefeil og få avsnitt gjør lesingen tung i tillegg.

En slik type blogg du skriver er mer spennende om du gjør noe spennende.

Et tips er å skrive mer om hva du gjorde i helgen - istedenfor hva du skal gjøre i helgen. Da har du sikkert spennende bilder å ta med - og du fenger leseren mer.

Nå leste jeg ikke alt i hele bloggen, men hva med å finne et tema du fordyper deg litt i. Liker du å bake`- så skriver du om baking. Rir du- så skriver du om hester. Gi meg en grunn til å komme tilbake til bloggen din.

jeg liker ikke denne bloggen. Jeg synes den var kjedelig, lite interresant og ikke noe spesielt over den i det hele tatt. Jeg har flere venninner som blogger, noen håpløse og noen fine. Det trenger ikke nødvendigvis være en_blogg_som_fenger_meg, men det må være noe fengende i den! Dette blir bare en utvidet facebook side..

velg ett tema du. f.eks

* interiør- skriv om noe eget, mye bilder av forskjellig osv

* mat, legg ut bilder, oppskrifter osv..

* barneopdragelse, les og skriv om forskjellige metoder

* ting å gjøre for å spare penger som alenemor

* min kamp mot spiseforstyrrelse, sykdommer etc

osv osv.. det er jo lite poeng for oss på dib, og de fleste av dine random venner å lese en blogg med dine tanker, iallefall når det ikke er noe særegent

Annonse

Du er neppe opprinnelig norsk, for da hadde du ikke hatt stavefeil som "utrikningslag". Og det er ikke en tastefeil, for det står flere ganger. Du burde skrive i Word med stavekontroll og kopiere over teksten. Ikke ment som drittslenging, kun som et vennlig råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...