Gå til innhold

til dere som har bekkenløsning

Anbefalte innlegg

hei, jeg bare lurer på om dere kjenner dere igjen i mine "symptomer" på bekkenløsning.

jeg føler jeg må skifte stilling hele tiden, det gjør vondt både ved å stå gå, ligge sitte. jeg har mest vondt bak fra korsryggen og ned i skjelettet i rumpa. det er egentlig mest bak jeg har vondt, og under rumpen om dere forstår. det er ubehagelig hele tiden, men på slutten av dagen blir det vondere og vondere. om natten har jeg problemer med å snu meg fra side til side og å reise meg fra sengen. jeg får også veldig vondt om jeg sitter på hardt underlag. når jeg er på mitt vondeste gjør det vondt å (unnskyld detaljene) gå på do når jeg må "presse".

når jeg har gått en stund føler jeg at jeg får en vaggende gange ettersom det er vondt å gå normalt. jeg har mest vondt i den høyre siden. jeg føler bare jeg blir verre og verre for hver dag som går. jeg er foresten 16 uker på vei..

grunnen til at jeg spør er at når jeg forklarte dette til legen mente han at dette var muskulært og ikke bekkenløsning. men når jeg leser om bekkenløsning så kjenner jeg meg sånn igjenn i beskrivelsene.

takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143541805-til-dere-som-har-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk ut www.bekkopp.no!

Hvis du bor i nærheten av noen av stedene de har kurs, vil jeg anbefale dette! Jeg har mest vondt i musklene, og lurte på om dette egentlig var bekkenplager. Etter å ha pratet og blitt undersøkt, er det klart at det er det det er. UAnsett fint å få "ekte" informasjon fra noen som faktisk kan noe om tema!

Jeg har hatt bekkenløsning i tre svangerskap, og begynner å få det igjen nå ( er 7+2) Jeg har andre symptomer enn det du beskriver og jeg fikk diagnosen bekkenløsning etter å ha vært på utredning til fysioterapeut til utredning.

Høres ut for meg som det er mest muskulære smerter det du beskriver !

Lykke til videre, og kryss fingrene for at det ikke er bekkenløsning du har!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...