Gå til innhold

Bihulebetennelse,- sterk hodepine!

Anbefalte innlegg

Jeg har fått antibiotika for bihulebetennelse. Er på andré dagen nå. Er blitt bedre iht ømhet i ansiktet, men har fått kraftig hodepine, slapp og svimmel, og litt opphoven i kroppen. Er 37+1 i dag. Det står ingenting om at en skal få hodepine som bivirkning av kuren. Men kanskje det er vanlig når en har bihulebetennelse. Har aldri hatt det før, og aldri hatt så intens hodepine heller. Noen som vet? Ønsker å bli i form til fødselen starter!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143541721-bihulebetennelse-sterk-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du sikkert ikke kan bruke så mange forskjellige medikamenter, kan jeg anbefale japansk peppermynte olje. Den kan du smøre på der hvor du har vondt og spesielt mellom øynene for å løsne på bihulene:) Den hjalp meg veldig mye i forrige svangerskap.Er sterk som fy, men funker. Fåes på helsekosten.

Heisann :-)

Hodepinen kan være svangerskapsmigrene... det har jeg hatt. Det kan hjelpe med akupunktur, kiropraktor eller fysioterapi. Jeg gjorde det første med stort hell.

Jeg tar stadig antibiotika pga bihulene, for jeg har det ofte. Ikke noe farlig og man kan lett ta paracet i tillegg...

Lykke til :o)

Hmm, jeg syns du skal ringe legen din! Dette er symptomer som jeg iallefall har blitt bedt om å ringe legen for ift svangerskapsforgiftning. Ikke for å skremme, men bedre å være på den sikre siden syns nå jeg :D Lykke til

det er svært vanlig å ha hodepine ifb med bihulebet. Det blir ofte veldig tett oppi der.

Et godt tips, som gjorde at jeg slapp antibiotika sist, er å skylle med sånt nesehorn. Det ser groteskt ut, men FYTTI som det hjalp meg. Ikke vondt i det hele tatt heller.

Kjøpes på apotek, fylles med saltvann (salt rørt ut i lunka vann), og skyll til snørret er helt blankt og tyntflytende.

Min fastlege er svært oppdatert og sa gav meg følgende kur.

Start med vanlig nesespray( Otrivin/ Rhinox. Dette er ikke farlig!)

Skyll med dette nesehornet (som beskrevet)

Avslutt med nesespray med kortison i.

Alt blei åpnere, slimhinner og nese mindre hoven, og livet absolutt mye lettere;)

Ja også som det sies her. Paracet og hvile med høyt hodeleie i kjølig soverom;)

Hehe! Ivrig jeg nå;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...