høstbaby2011 Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Hvor mange dager har dere igjen? Hvordan er formen? Har dere noen tegn til fødsel? Jeg har akkurat en uke igjen i dag, altså termin 11 sept. Formen er egentlig ganske bra. Har de siste par dagene kjent mye press nederst i magen og blæra. Hver gang jeg går eller står kommer et sterkt press, meen i dag er alt tilbake til "normalen" :(ingen tegn til fødsel her nei. Hååper at dagene kan gå litt fortere nå den siste uka.
sensommer Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Hei! Idag er jeg 2 dager på overtid, formen er veldig bra, for god og jeg merker ingen tegn på at han skal komme... Håper at det er min tur snart for jeg begynner å bli veldig utålmodig
Lillegull2011 Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Har også termin 11.sep - altså 7 dager igjen. 12 dager igjen til KS.. Her har slimproppen gått, har murringer av og til. Mye nedpress! Føler det blir mer og mer for hver dag som går. I går måtte jeg stoppe opp flere ganger for det stakk så hardt at det gjorde kjempevondt! I tillegg føler jeg at magen synker mer og mer. Ellers er jeg ganske sliten og lei av å gå å vente på at noe "stort" skjer, som fostervannet går eller sterke rier.
Christine*harblittmamma*Casper Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 har termin om 2 dager, 6.sept. formen er ikke så morsom, orker absolutt ingenting, null krefter, ligger bare på sofaen og egentlig syns litt synd på meg selv.. skulle gjerne skura ned hele leiligheten, løpt i trapper, og annet for å få satt ting i gang, men orker ikke noe :/ slimproppen har ikke gått, men har litt mensmurringer, og en del kynnere, ikke vonde vel og merke... hååååååper noe skjer snart
Væsla84 Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Termin om 10 dager, 14 sept. Formen er opp og ned, til tider mye mensmurring og vonde kynnere, men så går de over etter å ha holdt på i flere timer. Prøver å gjøre litt husarbeid, starter med noe, gjør det ferdig, så er det sofan en stund før neste økt Har hund så er mye ute og går sma turer med han. Gleder meg veldig til fødsel, så håååååper det skjer nå, men helst i går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå