Gå til innhold

Dere som venter septemberbarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager har dere igjen?

Hvordan er formen?

Har dere noen tegn til fødsel?

Jeg har akkurat en uke igjen i dag, altså termin 11 sept. Formen er egentlig ganske bra. Har de siste par dagene kjent mye press nederst i magen og blæra. Hver gang jeg går eller står kommer et sterkt press, meen i dag er alt tilbake til "normalen" :(ingen tegn til fødsel her nei. Hååper at dagene kan gå litt fortere nå den siste uka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Idag er jeg 2 dager på overtid, formen er veldig bra, for god og jeg merker ingen tegn på at han skal komme... Håper at det er min tur snart for jeg begynner å bli veldig utålmodig :)

Skrevet

Har også termin 11.sep - altså 7 dager igjen. 12 dager igjen til KS..

Her har slimproppen gått, har murringer av og til. Mye nedpress! Føler det blir mer og mer for hver dag som går. I går måtte jeg stoppe opp flere ganger for det stakk så hardt at det gjorde kjempevondt! I tillegg føler jeg at magen synker mer og mer.

Ellers er jeg ganske sliten og lei av å gå å vente på at noe "stort" skjer, som fostervannet går eller sterke rier.

Skrevet

har termin om 2 dager, 6.sept.

formen er ikke så morsom, orker absolutt ingenting, null krefter, ligger bare på sofaen og egentlig syns litt synd på meg selv..

skulle gjerne skura ned hele leiligheten, løpt i trapper, og annet for å få satt ting i gang, men orker ikke noe :/

slimproppen har ikke gått, men har litt mensmurringer, og en del kynnere, ikke vonde vel og merke...

hååååååper noe skjer snart :D

Skrevet

Termin om 10 dager, 14 sept.

Formen er opp og ned, til tider mye mensmurring og vonde kynnere, men så går de over etter å ha holdt på i flere timer.

Prøver å gjøre litt husarbeid, starter med noe, gjør det ferdig, så er det sofan en stund før neste økt :) Har hund så er mye ute og går sma turer med han.

Gleder meg veldig til fødsel, så håååååper det skjer nå, men helst i går :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...