EFM Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Helt uvirkelig å tenke på! Dette året har gått så fort! Fant ut at vi var gravide bare 2 dager etter vi hadde flyttet inn i ny leilighet. Leiligheten valgte vi ut for der kunne vi bo med barn når vi fikk det om noen år, men årene ble forskjøvet til dager da barnet faktisk ble unnfanget dagen vi var på visning Nå er det bare en mnd igjen til vi får treffe datteren vår. Til vi får en liten jente som forventer alt av oss og som vi vil gi det beste livet hun kan få. Jeg kan nesten ikke vente med å få henne på brystet eller se at hun roer seg når vi holder henne tett til oss. Kan nesten ikke vente med at når hun ser opp på meg og faren sin ser hun hele sin verden og føler seg trygg. Blir herlig!
Septemberknøttet Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Hei EFM! Jeg har det akkurat som deg, en uvirkelig tanke at jeg skal bli mamma:o) Nå er det ikke lenge igjen og tiden har gått kjempe fort, nesten for fort... Vi hadde bestemt oss for å slutte med prevensjon og ta det som det kom, og det tok ikke lang tid før den satt og vi var gravide, ble litt redd i begynnelsen men nå er jeg bare spent og glad og kan ikke vente på å få treffe vår lille prinsesse! Gruer meg ikke til fødsel for premien i enden er akkurat som du beskriver, herlig:o) Lykketil siste måneden! Jeg har 20 dager igjen!
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 For et herlig innlegg! Jeg går 3 dager på overtid her, og syns veldig synd på meg selv.. Har SÅ godt av å lese slike innlegg, og tenke over hvor heldig jeg tross alt er - og så nært mål jeg faktisk er!! Tusen takk for dagens opptur - begge to Nå sitter jeg her og smiler!! Snart har vi den lille prinsessen vår i armene våre, vi gleder oss så masse!!
oktober prins Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Ja tenk.. neste mnd har vi gullene våre! Kan nesten ikke tro at det er sant! Har brukt over tre år på å bli gravid, å nå skal vi snart få møte prinsen vår! Åhh.. Vi føler oss som verdens heldigste her vi går hjemme å forbereder alt til prinsen kommer! <3
Vildemy Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Det er så fantastisk! Jeg gleder meg så til å møte lille jenta mi! <3 Å! Er så rart å tenke på at det er et lite menneske inne i magen min, livets mirakel! I morgen skal jeg på 3d UL! Er i uke 35, så er ikke sikkert jeg får sett så mye men, er fornøyd bare jeg ser at det er en liten bebi der jeg ! Ønsker alle lykke til! Prøver å nyte den siste tiden som gravid, husk å ta masse bilder av de vakre magene deres jenter ! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå