Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Mitt lille gull på 4 uker har i de siste 3 ukene startet morgenen ved 4-5 tiden med pressing, stønning og surving som går over til skriking. Slik kan han drive på i flere timer. Antar at han har en del luft i magen (jeg fullammer). På dagtid har han også blitt så urolig og survete når han er våken. Avogtil skriker han skikkelig i hvis han blir løftet opp. Han får minifom før hvert måltid. Det gir han slike prumpeøkter, men han er allikevel ikke fornøyd. Har prøvd massasje og alle stillinger, men det hjelper ikke. Jeg har også vært hos manuellterapeut, men han kunne ikke finne noe annet enn at han er litt stiv og er i ferd med å få en favorittside. Har vært å veid han, så det er tydelig at han får i seg nok mat. Men kan en flaske med mme på kveld/natt roe han ned litt? Ja, jeg spør fordi jeg rett og slett ikke har peilig. Føler meg som den værste mora som ikke skjønner sin egen unge og jeg er så frustrert! Noen råd? Dette ble litt rotete, men men.........
Anonym bruker Skrevet 5. september 2011 #2 Skrevet 5. september 2011 Får ikke så små unger bare mer vondt i magen av MME? I tilfelle du ikke har prøvd: prøv å ta knærne opp mot magen i sirkelbevegelse - med klokka. Mot klokka kan gi forstoppelse. Håper det blir bedre
gulda Skrevet 5. september 2011 #3 Skrevet 5. september 2011 Alle kan jo ta feil.. Men litt stiv og favoritt-side? Burde ikke det tas tak i? Er jo et problem.. Fikk tips fra kiropraktor å "sykle" med beina hans, for det fikki gang fordøyelsen. Har vært oftere på do etter det.. Lykke til, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå