Gå til innhold

Anbefal meg en barnevogn til nyfødt. Ikke med 3 hjul.

Anbefalte innlegg

Vogn til vinterbarn, så må ha god plass til voksipose etc.

Jeg skal i hovedsk bruke vognen til å trille lengre turer (ikke kjøpesentertrilling etc) og blir neppe å ha den mye inn og ut av bil.

Har vurdert simo duo. Er dette en god vogn?

Er egentlig ikke så himla nøye mht. sportsdel etc, for blir sikkert å kjøpe ny når den tid kommer uansett. ;-)

Fortsetter under...

Da ville jeg gått for simo duo. Haddet det til minstemann og den vogna var kjempegod, med masse plass til voksipose oppi:) Synes den var fin som sportsvogn også jeg da, god plass og barnet sitter høyt oppe og man kan velge hvilken vei barnet skal sitte:)

Annonse

Brio happy duo;) En kjempegod vogn, mindre og lettere enn simoen ( har simo også). Svingbart styre, bremser foran og bak, 4 store solide hjul som gjør at vogna er en drøm på snø, is, landeveier og grus. God plass under vogna og babyen ligger godt og lunt oppi vogna. Og vogna er en drøm og kjøre;)

Simo er en sikker vinner! Vi hadde simo kombi og den var god å trille og god plass.

Minuset er at den er veldig tung da, tror den veier 22-23 kg uten bagen og ungen oppi så det blir fort tungt. Den tar stor plass i bilen

Nå skal vi ha teutonia (blir søskenvogn da siden vi får to tette) Hvis ikke hadde jeg nok gått for teutonia mistral denne gangen, den tar veldig liten plass i bilen, god å trille, den har vendbart håndtak og den kan man faktisk bruke så lenge man trenger vogn. De fleste kombivognene sier man at man kan det med, men teutonia sin blir ikke stor og klompete siden det er en litt lavere vogn. Kan også ta av kalesjen helt på sommeren og da ser den jo ut som en hvilke som helst trille :)

Men jeg vil ha en stooor vogn. Hehe. ;-)

Hører noen som sier basson skal være så bra? Men vet ikke helt...

Den er vel laget for dansk klima, altså noe mildere og snillere enn forblåste nordnorge. ;-)

Vi hadde simo kombi. Angret det kjøpet, og merket ekstra godt hvor stor, tung og lite pen (det er vel mer en smakssak) den var når jeg byttet den ut. Hadde jo ikke behov for noe stor bag til vinterbabyen, både den og posen har god plass det første halve året uansett hvilken vogn man velger. (så lenge man ikke velger en la softbag).

13.06 her.

Vi har Simo kombi 08 modell. Fikk vognen etter vår niese.

Den er litt tung, men ikke 22-23 kilo. Rundt en 15-16 kilo og jeg klarer fint å løfte den inn og ut av bilen.

Vi har god plass til den i bilen og vi har en bitte liten golf med 3 dører :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...