Gå til innhold

Smabarnsforeldre bosatt på Gran Can her?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har tenkt å reise nedover i januar med min sønn på 5 år. I første omgang tenker jeg langtidsferie 4-6 uker. Men klar for å forlenge oppholdet om jeg finner en deltidsjobb til å finasiere videre opphold og jeg får innvilget permisjon fra min nåværende jobb. Min sønn er plaget med atopisk eksem så vintrene her hjemme er ikke så kjekke..

Noen som har noen tips om stønader jeg kan søke? Kan jeg søke om stønad til barnetilsyn via NAV om han går i barnehagen på Gran Can, evt støtte til opphold med begrunnelse av at han har atopisk eksem? Omsorgspenger, bidragsforskudd eller andre ting? (er alenemor med 100% omsorg og mottar for øyeblikket ikke andre stønader enn barnetrygd)

Har sjekket litt på nett og ser at det ikke er så dyrt å bo på hotell en mnd i Puerto Rico men tenker det kan bli slitsomt å bo på hotell så lenge på tross av fordel med oppvarmet basseng, romvask og sengetøy og håndkler blir vasket og byttet..

Noen som har tips til hvor jeg kan finne en ok leil med tilgang på oppvarmet basseng som helst ikke ligger slik til at jeg blir avhengig av leiebil? Tips til jobber jeg kan søke på (ikke sånn skrapeloddutdeling til amfianlegget) mottas med stor takk!!

Ønsker ellers svært gjerne å komme i kontakt med andre mødre/foreldre med barn i passende lekealder for småen som bor på Gran Can i jan/feb 2012. Send gjerne en mail til [email protected]

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...