knerten09+ knerteline11 Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Lille tulla kom endelig til verden igår. Etter at proppen gikk fredag kveld, så begynte jeg med lit kraftigere tak/maserier rundt midnatt. Alt fra 5 til 10 min mellom. De roet seg litt innimellom sånn at jeg fikk et par timers blund på øyet. Men litt før 7 tok det seg opp med ordentlige rier med ca 5 min mellomrom. Siden forrige fødsel gikk ganske fort så ville jeg ikke drøye så lenge før vi dro til sykehuset. Litt over 8 var vi på sykehuset. 3 cm og ikke helt myk og avflatet ennå, men pga forrige fødsel så fant de fødestue til meg. Kl 10 var jeg kommet til 4 cm og per def i aktiv fødsel. Litt før 12 begynte pressetrangen, kl 12 gikk vannet midt i 2. pressrie og 2 min senere kom tulla ut :-) Hun ville ha med armen ut sammen med hodet, så da ble det et par sting på mor. Men disse er mye mindre plagsomme enn sist. Foreløpig kjenner jeg bare de stikker så vidt inninellom. Var veldig spent på om jeg skulle klare meg gjennom med fokus på pusting og avspenning som jeg hadde lest så mye om. Og det gikk overraskende bra. Men da de siste riene kom og så pressriene, så var ikke jeg istand til noen avspenning lengre, så da ble det gode gammeldagse urkvinnebrøl, hehe. Alt i alt en fin fødsel :-)
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Gratulerer så mye med "knerteline"!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Wow!!! Grattis med baby ) Snakkes på småtroll!
Septemberknøttet Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 Gratulerer masse! Hørtes ut som en herlig fødselsopplevelse:o) kos deg med knerteline!
mami07 *fødeklar* Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 gratulerer masse med knerteline
LeMaRa Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 Gratulerer med vel overstått og den lille!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå