Gå til innhold

sån ja!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 dager over termin i dag, ikke antydning till att noe skall skje med

det første heller :(

er så urettferdig!!!!

tenkte att alle sier jo 3 e man er en luring, så da kunne hu godt ha kommet en uke eller 2 før, for og bekrefte den teorien men neida!!

I dag blir allt galt kan like godt legge meg så det blir en bedre dag i morgon 6 Dager over!!

dagens syte inlegg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 6 dager over. Hadde rier i går.. De varte i 2 minutter og med 7 minutters mellomrom, men så sluttet det plutselig.. Det var kjedelig.. Skal på kontroll nå om en halv time. Håper at noe skjer snarest, er lei av og vente og alle spørsmålene man får hele tiden !

Skrevet

Skjønner den :/

Selv er jeg 4 dager over.. Begynner å bli ganske så lei :/

Merker heller ingenting, ikke en eneste kynner en gang (ha ikke hatt det i det hele tatt..)

Var med jordmor på onsdag(på terminen) og da hadde jeg 2 cm åpning) og hun trodde at fødselen kom til å begynne torsdag eller fredag... Jaaa, særlig...

Kjeeedelig...

Skal på sykehuset på overtidskontroll på onsdag (1 uke over) å tror jeg skal rekke den timen...

Vil hilse på lillegullet i magen.. syns han/hun har vert der lenge nok nå...

Må syte litt jeg også :P

Skrevet

prøv litt sengehygge ninairen;P

om ikke mannen er behjelpelig så ber du han hvertfall avlevere varene,så får du finne frem trakta;)

Skrevet

Skjønner deg godt! 5 dager på overtid her også, og kun litt mensenmurringer som har kommet etter ivrige forsøk på å starte fødselen med sex. Lett å bli nedstemt og lei når man passerer den magiske termindatoen - her i gården var det ikke mye magisk med den..

Vi får holde ut og prøve å tenke at vi snart får sett de nydelige babyene våre, selv om det ikke er lett! Lykke til alle sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...