Christine*harblittmamma*Casper Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 for en time siden fikk jeg en tlf at min oldemor, og mini sin tippoldemor, gikk bort i natt dette var utrolig trist... hun hadde gledet seg såå utrolig til å få oppleve og bli tippoldemor, noe ikke mange får sjansen til, men det skjedde desverre ikke :'( jeg har termin om 2 dager, og håpet så indelig å rekke og introdusere de to, men sånn er desverre livet, noen kommer og noen går.. tårene triller, så jeg måtte bare få luftet tankene litt.. hvil i fred kjære oldemor <3 <3
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Stackare... massa goda tankar till dig och dina!
Tre rosa kalver Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Huff, kondolerer...D var trist ja ( <3
Christine*harblittmamma*Casper Skrevet 4. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2011 takk for det dere jeg er redd jeg ikke får med meg begravelsen hennes heller, kommer ann på når mini melder ankomst jeg syns veldig synd på min farfar som har bursdag idag i tilegg, må være fælt å miste moren sin da men som han sa selv i stad, vi har nå noe fint i vente, og mor følger med fra himmelen <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå