Gå til innhold

hvordan går d med dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere september jenter??

Jeg har masse smerter spesielt om natten... menssmerter og bare lureri.. Håper virkelig det blir litt fart i sakene snart ;) har 15 dager igjen ;) Venter og venter ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det etter forholda bra! ;-) Masse luresmerter her òg, men trur heldigvis at bekkenløysninga er begynt å komme seg. Sånn var det med førstemann også. Berre babyen kjem langt nok ned i bekkenet mitt, så stabilisera det seg på en eller anna rar måte. Merkelig, men deilig! Ikkje så kjekt med alle andre plager, men trøster meg med at det er glømt så snart lillegull er i armene mine! :-D

Skrevet

Kan vel igrunn kalle meg "septemberjente" selv om jeg hadde termin 31 august?

Sitter jo her nå 4 september med babyen trygt inni magen...

Her går ivertfall alt bra :)

Merker ingen tegn til en eventuell fødsel...

4 dager over...

Kan på en måte ikke klage siden jeg ikke har vondt...

men uansett :P

føler for å hilse på lillegullet nå..:)

Skrevet

Hei hvor det går!! Sovet en hel natt for 1 gangs skyld, og det er leeeenge siden. Ellers så sitter vel jeg og her å venter som dere, kjedelig. Men har det etter forholda bra, så skal ikke klage i dag, for det gjorde jeg i går :P Ungen har sklidd opp fra bekkenet, det er litt nedtur. Jm var sikker på at han ville være festa ved forrige kontroll, men neida. Lurer på om det var modningsakupunturen som lokka han opp igjen, for han var nesten festa før den. *grr*

Skrevet

Jeg har det i grunnen helt fint. Dagene flyr, har nesten hatt litt mye å gjøre så langt i permisjonen, men prøver å være flink å slappe av litt innimellom. Skal på ultralyd i morgen da SF-målet har blitt mindre og jeg har gått litt ned i vekt. Blir spennende å se hva de sier. Jeg tror nok bare frøkna lå litt annerledes enn sist jeg ble målt, og den lille vektforskjellen min kan like gjerne være at jeg hadde andre klær på meg enn sist jeg ble veid. Men det er jo greit å vite at man blir passet litt på og fulgt opp.

Har få eller ingen kynnere, ikke kjent noe til noe som ligner rier. SP og andre tegn har jeg heller ikke sett noe til... Men det gjorde jeg aldri med forrige frøken heller, der startet det med rier, så det tar jeg med knusende ro. Foreløpig er jeg rolig og tålmodig - håper det holder seg sånn helt til den lille bestemmer seg for å komme ut og hilse på!

Skrevet

her gaar det ogsaa bra! svert lite som tyder paa at snuppa kommer med det forste... 13 dager til termin...

har en del kynnere i lopet av dagen, men kjenner svert lite til de om natten. virker som det er omvendt av mange andre her inne..

har ikke sett snurten av slimproppen heller :(

venter, venter, venter... utaalmodig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...