Gå til innhold

en her som er butikksjef i coop kjeden?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har fått tilbud om jobb som butikksjef,og lurer veldig på om jeg skal takke ja...

Hvilken erfaring har du?

 

Jeg har jobbet i butikk i mange år,men aldri vært sjef og har ingen erfaring fra kontoarbeid...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

....eh, fordi den beste sjefen er den som har startet på bunn og kan ta avgjørelser som er basert på realisme og ikke bare teori.

 

Uansett, det du ikke kan av kontorarbeid lærer du deg fort. Det er mye utfordring i en stilling som butikksjef. Har ikke vært i Coop, men i en annen butikk-kjede som selger andre type varer. Mye ansvar, særlig m.h.t bemanning. Når det er sagt er det jo utrolig spennende. Forandringer er skummelt, men man ser seg gjerne tilbake og takker seg selv for at man tok steget og dermed fikk en god personlig utvikling. I verste fall så er det ikke verre enn å angre senere, og si du ønsker å tiltre i en mindre krevende stilling. Uansett, da har du testet det i det minste og slipper å angre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Mariia :)

 

Jeg er butikksjef selv ( i en annen kjede da),men det er en kjempespennende men krevende jobb med mye utfordringer :) jeg angrer ikke på valget jeg tok når jeg fikk tilbudet,selfølgelig har tanken på å gi seg vert der i vanskelige perioder,men i det store og det hele er jeg glad for at jeg ble butikksjef.Og føler jeg har vokst veldig med den jobben :)

 

Jeg hadde vært på golvet i 6 år,og hadde null erfaring med kontorarbeid.Men jeg ble tilbudt stillingen fordi de mente jeg hadde autoriteten,jeg har pågangsmot og er kundevennlig.Og alt med kontor lærer du,det tar nok tid å komme inn i og de over deg forstår nok det :)

 

Uansett,Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke butikksjef, men jobber i en Coop-butikk. Den sjefen jeg har var så å si ny i butikkfaget da han ble sjef, men hadde noe erfaring som sjef i annen bedrift. Men han fikk uansett kurs og opplæring han trengte for å få kompetanse til kontorbiten i jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...