bolla12 Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 På tidligere forsøk har jeg brukt Menopur 75 IE. Denne gangen har jeg fått resept på Menopur 1200 IE og Menopur 600 IE. Hva er forskjellen....skal begge brukes fra starten av. Skal på kontroll neste uke, men tenkte å kjøpe medisiner i dag... Håper virkelig noen kan hjelpe...for alle disse medisinene gjør at hodet mitt ikke fungerer helt som det skal
Kjærlighetsbarnetønskes Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Forskjellen er mengden. Jeg skulle ha 300 IE og 1200 rakk da til 4 dager. Var en med pulver og to med væske. Før uttak skulle jeg ta to sprøuyter til og kjøpte da 600 som rakk til to stikk. 1200 delt på 75 rekker da til 16 stikk
bolla12 Skrevet 4. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2011 Ok, takk for info. Da kan jeg like godt kjøpe begge samtidig. Regner ikke med det blir noen forandringer på medisineringen når de allerede har sendt meg resepten.Skal på kontroll tirsdag og er rimelig klar for å komme igang:)
vindenn1 Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 kommer sikkert an på hvor mange egg du fikk forrige gang og hvor fort de vokste..men hvis det var helt ok får du nok samme dose denne gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå