Gå til innhold

Gjeeeesp...

lillelykkelig ♥ jenten min ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dag nr 3 med ikke noe søvn i det hele tatt. Snuppen har vært forkjølet siden mandag, og har derfor slitt med søvnen om natten, er lys våken hver time pga at hun våkner av sin egen snorking..jeg har kun ammet om natten de siste 2 mnd pga puppenekt, men siden hun nå er våken om natten, er hun fullstendig klar over at det er pupp og ikke flaske hun spiser av. Det betyr at jeg må opp av sengen et par ganger om natten for å lage flaske...her hin natten sovnet jeg mens hun fikk flaske i sin seng, når jeg våknet lå flasken tom ved siden av henne sovende, uff:p

Har prøvd å sove på dagen mens hun sover, men er jeg heldig får jeg slappet av i 5-10 min før jeg må trille vogn igjen.. Hun som nettopp sov 1 1/2-3 timer x2 om dagen for ikke så lenge siden! Føler virkelig med dere som må opp hver natt helt til nurket sover natten gjennom. Skjønner nå hvor utrolig godt jeg har hatt det som bare kunne slenge ut en pupp og sove videre...

Dagens klageinnlegg fra meg!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff a meg :( Godt at det er pga forkjølelse!! Får håpe schnuppis blir fort frisk og returnerer til sitt gamle søvnmønster, og at hun vil ha pupp igjen snart! Du får bare fortsette å tilby brystet en gang eller to i døgnet og plutselig så suger hun seg fast igjen vet du :) Lov å håpe hvertfall, hehe...

Her er også gutten litt tett i nesa og hoster bittelitt, men allmenntilstand, temperatur og søvn er det samme, så han kan ikke klassifiseres som forkjøla heldigvis.

Puppenekt, uff, det er jo ti ganger verre enn flaskenekt, i mine øyne hvertfall :( Det er veldig enkelt og greit å bare kunne dra morgenkåpa tilbake og tilby pupp på natta ja..

Skrevet

Gir dere nesedråper? Har også en gutt som er tett i nesa i blant. Nå er det jo så rått og surt ute så er vel tiden for forkjølelse..

Skrevet

Vi gir nesedråper, bruker nesesuger, har lagt teppe under madrassen for å heve hodepartiet, hatt henne med i dusjen for å se om dampen kan løse opp, men hun er like snufsen! Prøver å få henne til å gråte minst mulig da det gjør det verre, ikke så lett alltid! Har snakket med hs, legekontoret og apoteket, og de har kun de rådene jeg har prøvd. Var ikke så mye jeg kunne gjøre når hun var så liten. Har skiftet mening om snorking da, nå er det kjempe søtt!:)

Ja, det er nok tiden for det, og dette er garantert ikke første og siste gangen nå som høsten er begynt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...