Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 4. september 2011 #1 Skrevet 4. september 2011 Det er ingen statshemmelighet at man blir lei, sliten og demotivert av å gå på overtid, å jeg føler med dere absolutt alle! Overtid er dritt! MEN i denne tråden tenkte jeg vi kunne skrive om positive ting med å gå på overtid, eller "positive" ting (altså ironi) Jeg trenger i allefall noe å le av! Ellers ønsker jeg alle overtidsdamer masse lykke til, både med motivasjonen og den kommende fødselen. (For JA, selv om det virker mørkt akkurat nå - så SKAL vi på et eller annet tidspunkt få møte våre små skatter!) Ha en så positiv og god dag som overhodet mulig!
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 4. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 4. september 2011 Det positive med å gå på overtid, er at man kan "henge" på dette nettforumet (og andre) uten at det går ut over noe som helst!
Tsb Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 noe annet positivt er, at nå kan du virkelig slappe av..! ingen som ser "ned" på deg dersom du ligger på sofaen hele dagen, å er sliten av å gjøre ingenting Men det er noe driiiit å vente da.. er så lei!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå