jobber med saken har klart det Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Juhu:) Bare to dager igjen:) Og med Haukeland sine nye regler, så skal jeg vel på overtidskontroll om ni dager?? Virker ikke som om babyen har planer om å komme med det første:) Ha en god natt:)
ninairen Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 4 dager på overtid her... og ingen tegn til fødsel med det første,virker det som... ha en god natt ja:))
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Er på min 3 overtidsdag, skal føde ved KK Haukeland. Fått ny legetime på onsdag, da skal overtidskontroll på sykehuset bestilles.. Håper prinsessa vår vil komme FØR dette da, men har mine tvil. Nok en natt legger jeg meg med maserier, og våkner uten noe som helst..Jaja, natten er ennå ung
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Nosferia , vi er 2... - 3 dager,.. Lei alle vondter nå - legger seg med maserier og våkner kun med sterke menssmerter.. Mister litt motet føler jeg.. Idag blir en tung dag.. Lite søvn inatt! håper dere andre får en fin søndag ( sorry min negativitet)
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 4. september 2011 #5 Skrevet 4. september 2011 22 her! Sovet som ett barn i mors mage i natt Ikke vært opp 1 eneste gang! *hurra*
Madam-mim Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 21 dager igjen her, og offesielt fødeklar:) Våknet uten smerter i dag jeg og.
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 4. september 2011 #7 Skrevet 4. september 2011 8 dagar ..... Ska inte klaga många fler här som gått längre än mig men nu har jag LUST ATT FÖDA!!! Har liksom inga planer idag och det bara regnar så varför inte?
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 19 dager igjen. Kom litt slim og blod i går, men i natt har det vært mindre vondter så har sovet veldig godt! Prinsen må gjerne komme før termin
sensommer Skrevet 4. september 2011 #9 Skrevet 4. september 2011 -2 dager på overtid. Har fremdeles ingen vondter :/
Zara84 Skrevet 4. september 2011 #10 Skrevet 4. september 2011 4 dager igjen her og håper så inderlig babyen vil komme snart. Sover bare en halvtime om gangen og formen er elendig. Ja, jeg er rett og slett utslitt. Ikke tegn på nær forestående fødsel heller utenom kynnere og menssmerter som jeg allerede har hatt i månedsvis. Håper det skjer noe for alle dere andre ventende snart!
Harfåttprinsen:) Skrevet 4. september 2011 #11 Skrevet 4. september 2011 Her er det igjen 15 dager Venter venter Håper det skjer noe snart, har vert plaget me endel smerter i mage/rygg + kynnere i de siste dagene Lykke til, til alle dere
Tre rosa kalver Skrevet 4. september 2011 #12 Skrevet 4. september 2011 10 dager igjen...laange dager..Er slapp, sliten, tung og har vondt i bekkenet :/
miepia30 Skrevet 4. september 2011 #13 Skrevet 4. september 2011 10! Satser på neste fredag, 9/9 er en fin dato
BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 4. september 2011 #14 Skrevet 4. september 2011 24 dager igjen! Så lenge, men likevel så kort tid igjen.. :-)
Christine*harblittmamma*Casper Skrevet 4. september 2011 #15 Skrevet 4. september 2011 2 dager igjen her har vi gjette konk på når han kommer, jeg håper fortsatt før termin (så innen i morgen) sambo tror 4 dager over, og mamma tror han kommer på terminsdato
Mamma i lykkerus Skrevet 4. september 2011 #16 Skrevet 4. september 2011 27 dager igjen, så jeg regner ikke med å få gutten min i armene på en ganske god stund. Men blir selvfølgelig ikke lei meg om han velger å komme ut til oss noen uker før termin!
tussemor <3 <3 Skrevet 4. september 2011 #17 Skrevet 4. september 2011 -3 dager og føler at tiden står stille! Jeg vil føde nå!! Men ingenting som tyder på at det skjer idag iallefall. Har fått beskjed om å ringe st.olav å bestille overtidstime til torsdag...føles så lenge til :/
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 4. september 2011 #18 Skrevet 4. september 2011 Skal man bestille overtidskontroll ved fødeavdelingen selv? Trodde det gikk gjennom lege/jordmor jeg..
Fru-IT Skrevet 4. september 2011 #19 Skrevet 4. september 2011 Her er det 5 dager igjen til UL-termin, men lillebabyen kommer om 3 dager =D Sært å vite fødselsdatoen før babyen er ute, men pga leie til junior så måtte vi bestemme oss for keisersnitt for bare noen dager siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå