Gå til innhold

Stasjonsvogn med plass til Simo-vogn på langs...

Anbefalte innlegg

Har i dag en eldre modell Nissan Primera, hvor jeg faktisk fint for plass til vår Simo-vogn, men på tvers.. :-/ Er sååå lei av å snu og vri på den, så vi er på jakt etter en bil hvor vi kan "kjøre" vogna rett inn uten å måtte sette den på tvers..

Foreløbig ser det ut til at Opel Vectra er den eneste det går i...men har noen av dere en stasjonsvogn hvor dette er mulig?

Fortsetter under...

vet du om vogna er større eller mindre enn emmaljunga sine? I vår Audi A6 er det plass til en emmaljunga kombi på langs og på tvers. Tror også det var plass på tvers i Audi a4'en vi hadde.

Vi har Passat, nå som vi har byttet til sportsdelen på Simo, går den inn på langs.

Skoda Superb har stooort bagasjerom

Noen venner har en volvo (usikker på modell), der gikk Simovogna inn på langs (hvertfall på sportsdelen)

Annonse

Vi hadde volvo v70 i 6 år, og kan skrive under på at det ikke er mange andre stasjonsvogner med like god plass. Da jeg og flere fra barselgruppa skulle til nabobyeen i bassenget, fikk jeg ikke mindre enn TO simo-kombi-vogner inn i bagasjerommet. Måtte ta av hjulene da, men det er jo gjort på en-to-tre!

Nå som vi ble 5, har vi kjøpt ford s-max, som og har stooor plass. Men det er jo og en mye større bil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...