Gå til innhold

Et spm om nattavvenning

♥Klumpen og Lillesnuppa♥

Anbefalte innlegg

Lillesnuppa blir avvent og det går over all forventning (som det jo bruker å gjøre har jeg skjønt... )

Lurer bare på an ting: Burde jeg gi henne pupp en gang før jeg legger meg? Hun våkner som regel en gang i 23 tiden og får hun tilbudt pupp da spiser hun mye. Hun er dårlig på å ta pupp på dagtid (blir veldig distrahert...) og vil ikke ha mme heller, drikker vann (men lite) til måltidene. Spiser grøt 2xdaglig i tillegg til litt brødskive og fruktmos.

Ingen fare for at hun spiser for lite altså, men syns hun drikker lite, og får for lite mm. Vil jo ikke slutte å amme enda, hun er 8mnd i dag.

Hvor ofte burde hun ammes nå tror dere?

Takknemlig for tips/råd :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143540149-et-spm-om-nattavvenning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i huset ble begge nattavvendt ved henholdsvis 6 og 8 mnd alder. Junior allerede ved 6 mnd pga liten matlyst dagtid og bare pupping på natt. Dette resulterte i at han begynte å spise godt på dagen og får nå pupp morgen og kveld (event en gang til på dagen). Ellers drikker han vann (leker i hvertfall med koppen). Husk, det er mye væske i maten de får i seg.

Nå vet jeg ikke hvor mye mm jenten din får og er det tre ganger gjennom dagen i tillegg til grøt og middag skulle en tro det var greit. Har hun også tissevåte bleier, vet du at hun får nok i seg.

Ingen av mine har fått noe etter at de var lagt før på morgenen (selv om junior fremdeles prøver seg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...