Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Jenta mi på 1år vil ikke sovne i senga, hun må i vogna og dette erstress på kvelden ho bare skriker i senga.. Noen som har noen råd?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 La ho gråte.. Gå inn til ho innimellom og si natta, roe ho ned litt... Eneste som funka her. 3 dager seinere var det ikke et snev at gråting (hadde ikke samme problem som deg, lillegutt ville at jeg skulle sove sammen med han i senga si)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2011 #3 Skrevet 4. september 2011 Kan det være noe som plager henne? Ørene? Astma? Ville tatt henne med til legen en tur før jeg bare lot henne gråte...
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 4. september 2011 #4 Skrevet 4. september 2011 Slenge ho sovner i vogna, tenkte jeg ikke at det var noe smerte e.l inn i bildet. Er bare en uvane ho har med å sovne i vogna, og gråter nok for å få viljen sin... Tenker jeg da!
mamman til Fillip Skrevet 5. september 2011 #5 Skrevet 5. september 2011 Sånn var min også, men han ville i tillegg trilles, eller ligge ved siden av meg i senga. Legge han i senga for å skrike var IKKE aktuelt for meg! SÅ han fikk viljen sin som dere sier. En slitsom periode ja, men sån skriking tåler ikke mamma hjertet mitt. Så plutselig 13.5mnd gammel så lente han seg over senga si etter kveldsstellet så jeg la han der å vips, så sovna han alene=) Dette har han gjort siden den dagen! Han fikk rett å slett ta det i sitt eget tempo, nå er ikke legginga noe problem å både mor å barn er fornøyd;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå