Stine - gull09 + liten spire11 Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 ... Men det eneste jeg kjenner er svake smerter, og slim som kommer... Har mista trua litt.. Noen som tror de føder i natt eller at noe er i gang?
mami07 *fødeklar* Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 skulle ønske jeg skulle det men nei da det er nok leeeenge igjen for min del... huff...men krysser fingrene for deg da
Madam-mim Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Jeg vil på en måte ikke føde i natt, ettersom mannen er bortreist i helga, men lurer på om det er noe i gjære snart:) Er bare 37+1 i dag, men fødte 17 dager før termin sist. Har lenge hatt murringer/kynnere/nedpress og you name it. Siste uka er hodet konstatert festet, magen har sunket. Mener litt av slimproppen har kommet ut. Har hatt litt maserier på kveldene, men de gir seg. De siste dagene har jeg "flydd på do", er veldig løs i magen noe jeg vanligvis ikke er. Er heller mer forstoppet. I kveld har jeg hatt kynnere som vanlig, men ryggen er VOND. Har hatt sterke smerter i ryggen i kveld i noen timer nå. Er som et stramt belte over ryggen, brennende smerte:/
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Vil jeg også, men har gitt opp håpet.. Krysser fingre for deg først av alt, jeg er tross alt bare 2 dager over tiden..
Madam-mim Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Håper det skjer noe hos deg i natt da HI:)
Lillegull2011 Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Jeg vil også føde i natt! Slimproppen gikk i går, har voldsomt nedpress og stikkinger "down under". Kjente noen sterke smerter i natt, men det ga seg i løpet av dagen. Er drittlei! Har termin neste søndag, men hadde håpet han kom før. Enn så lenge får jeg smøre meg med tålmodighet. Lykke til, til alle!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Va?! Vill ni föda?! Herregud hur kan det komma sig..? Är det inte underbart att behöva kava sig på rumpan runt i soffan? Springa på toaletten 150 ggr om dagen, börja hyper svetta av att du gått NER för trappan. Pusta i liggandes stilling som spinning timmen precis är över (!) tja ska jag fortsätta?? Nej för f** jag vill oxå föda! Nu! Gode gud gör underverk i natt!!!! Please! ;0)
zombie2be Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 det vil jeg ååå!!! håper kanskje på litt søvn,så må det gjerne sette igang snart;P
sensommer Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 2 dager på overtid og sprengklar for å føde NUH! Slenger meg på
ninairen Skrevet 3. september 2011 #10 Skrevet 3. september 2011 Jeg begynner å bli dritlei nå Har ikke vert det før akkurat i dag.. BLææ... 4 dager over nå som klokken er over 12..
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 4. september 2011 #11 Skrevet 4. september 2011 Stine: jeg håper du har født eller ligger på føden nå.. Jeg er super lei på min 3 dag hva er vel ikke du på dine mange dager.. Twi twi !!
Stine - gull09 + liten spire11 Skrevet 4. september 2011 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2011 Nei, ingen fødsel her gitt.. Må vel belage meg på å bli satt i gang imorgen. Syns det høres så skummelt ut, vil så gjerne at det skal starte av seg selv. Håper dere andre føder snart også! 11 dager over er altfor lenge og vente, men jeg har ikke mange plager så kan ikke klage på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå