kinaputten Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Lillebror er superflink til å kaste med ball (synes vi:) Han kaster med høyre, skikkelig langt og rett dit hvor han vil at ballen skal, feks til meg. Er det vanlig at de er så flink ved 10 mnd eller burde jeg ta kontakt med norges håndballforbund? .)
Gjest Madolyn Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Ta kontakt, helt klart! Her tok vi kontakt med Norges fotballforbund da gutten var bare 3 uker, fordi han flakset og slo ut med armene når vi la ham ned på ryggen - usedvanlig begavet mtp reflekser altså! De mest lukrative tilbudene har latt vente på seg, men vi ser frem mot dagen da poden skal forsørge sine foreldre <3
kinaputten Skrevet 3. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2011 haha ser det for meg Ja det er jo lov til å håpe, pappan var ganske god i håndball i sine yngre dager, så kan hende han har arvet ihvertfall DET fra han
Gjest Madolyn Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Apropos far så hørte jeg en historie; To damer titter oppi barnevogna til den lille babyen med moren stolt ved siden av. Dame 1: Åååå han ligner masse på faren! Dame 2: nei men stakkars, men det kan jo endre seg fort da!
kinaputten Skrevet 3. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2011 her ligner han på storesøster som ligner på mora si Tror forresten jeg skal kjøpe han en håndball kommende uke sånn at han får satt i gang med treninga
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 vi har faktisk reagert på akkurat det samme med gutten vår...fra han var litt over 9 mnd har han vært kjempe flink å kaste den ballen! nevnte det for mannen senest på fredag at han der blir nok håndballspiller:) trodde vår gutt var den eneste men det var han visst ikke hehehe;) men flinke det er de uansett!!!<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå