Gå til innhold

Må bare dele denne bloggen med dere, utrolig rørende.

Anbefalte innlegg

kom over den tilfeldigvis for noen dager siden,og har lest hele bloggen. utrolig rørende, men samtidig litt...rart. Den handler om en jente som er født uten hjerne, bare hjernestammen. Vanligvis så lever ikke sånne barn lengre enn noen timer/dager etter fødsel,men hun her er 1,5 år.

http://www.belovedvitoria.blogspot.com/

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

jeg får så vondt i hjertet mitt av slike historier, jeg gråter og gråter.. tenk å være så sterk og ha slik livsvilje når en er så liten og i tillegg har alle odds mot seg! vakker er hun, og hun og foreldrene har kjempet en kamp ytterst få forstår.. jeg blir så rørt, det er bare vakkert! :)

De skulle ha tatt abort eller latt henne sovne inn etter fødsel.

Jeg syns det er utrolig egoistisk og utsette en baby for sånn seig pining!

Vi hadde aldri latt et dyr bli pint på denne måten!

poenget er vel at dette barnet ikke sovnet stille inn etter fødsel! det er levedyktig til tross for store avvik! som du ser ut i fra blidene så er hun ikke koblet til noen form for maskiner for å holde henne kunstig i live!

dette er ikke et dyr, det er et barn! et barn som har foreldre som gjør det de kan for at hun skal leve et godt liv så lenge det varer til tross for alle hinderene hun har i livet!

Hadde jeg fått påvist et barn uten hjerne så hadde jeg tatt abort og hadde det vært for sent med abort så hadde jeg latt det sovne inn ved fødsel ja.

Bare fordi det er et liv ,så er det ikke sikkert det er et godt liv!

Jeg tror ikke man skal holde liv i alt bare fordi man kan.

Som jeg har forstått bloggen så er jo dette en sykdom som de dør av bare noen timer etterfødselen, og noen velger å bære de frem for å kunne møte de om så bare i noen minutter. Tror nok ikke foreldrene til denne jenta hadde noe som helst håp om at hun skulle leve så lenge som hun har gjort, men nå gjør hun det, og det uten hjelp. Det eneste kirurgisk inngrepet hun har hatt var å sy sammen huden på hodet, så ikke det var et åpent sår der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...