Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #1 Del Skrevet 3. september 2011 Var på butikken i dag, og i vogna lå det ingredienser til Oreo-kake. En type jeg tusler forbi kaster et blikk i vogna og spør om det er kake som skal lages. Smiler, sier ja og vandrer videre. I enden av hylleraden spretter han plutselig frem og sier med et smil at det er farlig godt, Oreo-kake. Svarer bare "hehe" før han spør om kaken er til noen spesiell eller om den skal nytes alene. Datteren min har bursdag i morgen, så det er jo henne kaken er til. "Synd, kunne tenkt meg litt Oreo-kake". Verken uttrykket eller tonen i stemmen var til å ta feil av, han flørtet! For første gang på 6 år er det noen som har flørtet med meg! Siden butikkturen har jeg flydd rundt her hjemme, støvsuget, vasket gulv, tørket støv, laget kake, blåst opp ballonger og altmulig, med stor iver og glede. Sa det til sambo, og han ble liksom-sjokkert. "Er det ingen som har flørta med deg siden vi ble ilag?!". For noen er det kanskje lite å bli happy for, men for meg, med to barn og x antall for mange kilo på kroppen, var det herlig å vite at jeg ennå er attraktiv for noen. Selv om jeg så klart ikke har tenkt å gjøre noe ut av det, det gir bare en voldsom selvtillits-boost å vite at noen andre enn typen synes jeg er fin ) Happy, happy, happyyy! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143539730-jeg-ble-fl%C3%B8rta-med-for-f%C3%B8rste-gang-p%C3%A5-snart-6-%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå