Gå til innhold

Syntes dere det hadde vært greit at mannen deres har en nakenmodell som venn på facebook?

Anbefalte innlegg

vi har hatt en lang pause og jeg vet han har festet med henne og i ettertid fått hun som venn på fb der hun har mange halvnakne bilder av seg selv..

ville dere bedt han slettet henne som venn?

Fortsetter under...

Så lenge de er venner så synes jeg det er uproblematisk. jeg fortelle rikke mannen min hvem han kan og ikke kan være venner med.

Jeg ville aldri bedt mannen slette faktiske venner fra facebook bare fordi jeg ikke likte profilbilde deres.....

Det er normalt å ha venner og bekjente på facebook vell? Uansett om de er nakenmodeller, har downssyndrom, er normale, fattige eller utenlandske..

Tror du burde få hjelp med selvtilitten din jente.. omg

Hehe, nei jeg hadde ledd litt, blitt litt forbauset for det ligner ikke ham, men selv nakenmodeller kan være oppegående og smarte jenter med mye bra uner topplokket så jeg hadde ikke bedt ham om å slette henne. Jeg er ikke hans mor og han får lov til å velge vennene sine selv.

Annonse

Nei, det ville jeg ikke ha gjort. Vi er da voksne selvstendige mennesker og jeg "eier" han ikke. Vi stoler da på hverandre? Går ikke inn å ber han slette noen fordi han har en på vennelisten med halvnakne bilder? Betyr vel ikke at de har sex sammen?

Tror du trenger å roe deg litt ned, jeg.....litt barnslig hvis du ber han slette henne som venn. Hva er du redd for? Høres ut som du er kontroll freak

nei det er ikke hans feil men hun har så mange nesten nakne bilder av seg selv der og tror hun er noe..de kjenner knapt hverandre..liker ikke å tenke på at han ser bilder av henne og silikonpuppene hennes..hater damer som tror de er noe,ja jeg er sjalu...

hi

Annonse

Jamen, kanskje hun virkelig er noe? I det minste noe mer enn du er? Hvordan ser du ut naken, da? Du kan vel ikke konkurrere med henne, og derfor er hun noe mer enn deg:)

Du vet, jeg har en del venner som er modeller av alle slag. Også noen nakenmodeller som du kaller det. Og det er faktisk jobben dems, og de kan faktisk være helt normale jenter. Bare fordi de eier utseende så betyr det vell ikke det samme som at de "tror de er noe". Det er vell heller DU som burde gå ut av forholdet og holde deg langt unna forhold hvis du er så sjalu. Gjør noe med selvbildet ditt og SÅ kan du kansje vurdere å skaffe deg ett fast følge igjen!..

Haha... Hun tror hun er noe faktisk... Ja, kjære HI. Hun er nakenmodell, og hun vet hun ser bra ut naken. Det er ikke noe hun tror, hun vet det, og hun vet at hun får menn til å sitte med en stiv en mens de ser på kroppen hennes på Facebook.

Men hadde hun vært interessert i kjæresten din så hadde han antagelig vært sammen med henne, og det er han jo ikke. han er sammen med deg igjen, og du har antagelig ingenting å frykte.

Fortell ham gjerne at du er sjalu og ikke liker at han er venner med henne, så får han selv velge hva han ønsker å gjøre med det.

Mange menn er så primitive at de adder kjendismodeller som venner, og DET er teit, men dette er ei jente han faktisk kjenner. Da blir det litt annerledes.

Har var det mange damer som synes det er greit at mannen ser andre damer nakne! Og ikke bare fremmede damer, men damer de til og med fester sammen med! Flott at dere er så trygge på dere selv og forholdet :)

Jeg, derimot, skjønner hi veldig godt! Jeg synes det er ille nok at gubben får pupper slengt i trynet hver gang vi ser film, er på en bensinstasjon osv, så foretrekker at venninnene hans beholder klærne på foran han ;)

Tenk så fint for han da!

Han kjenner henne, liker sikkert utseendet hennes, vet hvordan hun ser ut naken, og kan i tillegg runke etter bilder av henne på FB!

Ikke alle menn er så heldige, så jeg synes du skal unne han det, HI

Mn kjære har mange pene damer som venn der. Og det er i mange tilfeller snakk om kjente band og slike ting. Ikke nakenmodeller som jeg vet, og jeg vet hans venner :)

Han vil ha meg, og jeg vet det ;) Jeg kan nok virke litt høy på pæra her, men jeg bare vet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...