Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 flere som har babyer som sover mye? lille snupp er ikke våken mere enn 3-4 timer per dag. Hun er 17 dager idag, har tatt opp dette med helsesøster og barselpoliklinikken å de mener jeg bare er heldig å har fått en snill og rolig sove baby siden hun legger på seg bra og har våt bleie/avføring ved hvert bleieskift... enkeltr ganger må jeg vekke henne for at hun skal få i seg mat.
min<3 Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 min lille var også sånn...bare og nyte for det snur fort:)
Gjest Madolyn Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Enkelte babyer er skikkelige sovebabyer, rett og slett Kan hende det snur, eller kan hende dere har en sjel med godt sovehjerte for alltid <3 Hehe... Så lenge det ikke er snakk om f eks gulsott så er det jo bare deilig å ha en baby som sover godt og likevel vokser seg stor og fin
Jojo x3 Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Sistemann her i huset sov utrolig masse i begynnelsen, vi var på ekstra sjekk for gulsott etter et par dager, men ingenting. De to andre mine sov ikke i det hele tatt nesten fra begynnelsen så trodde noe var galt... Det snudde da han var 3mnd, nå sover han lite... Så nyt det mens det varer!
lille frø, mor til to Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Jeg har det samme "problemet". Det er kun på natten at hun er mye våken, men sover stort sett hele dagen. Får henne nesten ikke til å suge for hun er så trøtt. Men regner med alt er i orden, siden hun legger på seg.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Veldig normalt. Bare vei ofte så du er sikker på hun får i seg nok mat underveis Nyt det, disse små blir tidsnok mye våkne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå