Gå til innhold

8 dager til ikm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud jeg grugleder meg.

Har ingen følelse av at jeg er gravid, men håper jeg er det likevel :) Traff hvertfall el. Så nå må jeg bare veeeente, og veeeente. Sånn som andre her inne. Men kjedelig å ville snakke om dette hele tiden og ikke ha noen å snakke med det om :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Hadde positiv EL-test søndag 28.8, og ventetiden føles som en evighet.

Har du noen symptomer? Er vel kanskje litt tidlig for det?

Har hatt mensmurringer siden tirsdag natt, men ikke noe særlig i dag. Mulig EL var sen? Har også vondt i korsryggen i dag, men det kan jo være mange årsaker til. Da vi var på senteret i dag måtte jeg gå på toalettet for å sjekke, føltes virkelig som jeg hadde fått mensen. Var selvfølgelig ingen ting, helt tørt. Håpa egentlig på en festeblødning. Jeg innbiller meg nok mye rart om dagen.

Veldig greit å kunne snakke med noen i samme situasjon. Kjæresten blir fort lei av maset mitt. Prøvinga er vår lille hemmelighet, så har ingen venninner å snakke med heller.

Skrevet

ååå jeg slenger meg på :) ikm om 8 dager ;) ;)

tror ikke det er noen symptomer enda hehe er bare kvam og har vært det siden el :S men ja, har vel ikke så mye troa denne gangen heller. her er samboer bort reist, han er vel kanskje like fornøyd med det. slipper han maset hehe.

Skrevet

Har jo prøvd å kjenne på alt man kan kjenne på.

Stikninger har jeg hatt, tunghetsfølelse osv. Men dette kan jo være alt mulig. Men i dag føler jeg ingen verdens ting, føler meg nesten litt "tom" og føler det ikke er noe der. Men få bare vente å se.

Skrevet

hadde el den 25 venter i spening på tester den 8 sep.

Ingen symptomer så gjenstår å se.

tiden går lissom ikke fort nokk til teste dag ;)

Skrevet

Vi er tydeligvis flere med IKM rundt samme dag, så gøy! Men ventetiden er ikke fullt så festlig nei... Ingen symptomer her nå heller, hadde stikkinger/murring 3-4 DPO men det er vel uansett for tidlig til at noe kan ha festet seg? Her hadde vi sex både morgen og kveld en uke før EL til dagen etter EL, så jeg kommer til å bli bekymret for at noe er galt om det ikke skjer noe nå.

Hvor tidlig tenker dere å teste? Jeg skal på fest 12 DPO så tenker å teste på morgenen den dagen.

Skrevet

Har det akkurat på samme måte!

Har heller ikke noen spesiell følelse, men det kribler i magen hver gang det dukker opp noe som minner om symptomer :P Har hatt litt murringer og stikkinger siden fredag (har IKM lørdag 10.sept forresten.

Og som mange andre sier her, så er det "hemmelig" inntil vi tester positivt. Blir jo småtullete av å gå med alle tankene "alene" :)

Spent på hvor mange av oss som det klaffer for denne uka!

Skrevet

Ja blir spennende, vi får oppdatere hverandre! Vi skal heller ikke si til noen at vi prøver nå før vi tester positivt. Her er IKM på mandag 12.sept men første test blir nok på lørdag 10. :-)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Har egentlig å holde ut til ikm, som er på søndag, men vet ikke om jeg klarer det. Prøver litt for min egen del å holde det litt igjen fordi jeg har blitt en skikkelig teste-tøs :P Så er jeg så redd for å skuffe meg selv og. Håper på at mensen kommer før jeg eventuelt tester negativt :P

Men satser jo på at noe er der da, selv om jeg ikke kjenner noe....ingen symptomer

Skrevet

Har også ikm på søndag :-)

eneste positivt så langt er at jeg ikke har vondt i puppa som jeg pleier å ha mellom eggløsning og mensen,

skal på utredning den 15. så om tanta kommer, så får jeg vertfall sjekka dette

Skrevet

Når har dere tenkt å teste da jenter?

Kjøpte test i dag tilfelle ikke mensen kommer innen søndag, for da vet jeg jo at jeg ikke klarer å vente helt til mandag uten å bli sprø.

Men står jo på pakka at man kan teste 4 dager før forventet mens, men syns det hørtes så tidlig ut, har jo veldig lyst, det er jo onsdag, men er jo vel tidlig. Så får prøve å holde meg vel

Skrevet

Jeg tar nok en test på fredag, men er forberedt på at det er tidlig. Dersom den blir negativ venter jeg til søndag hvis tanta ikke kommer på lørdag.

Kjenner at jeg ikke kommer til å få slappet av mye i helga altså. Blir å kjenne etter tanta og løpe på do for å sjekke i ett sett tenker jeg :P

*Håper*

Skrevet

Er der litt selv. Håper jeg klarer å vente til søndag, men får se :P

Skrevet

vondt i puppa fikk jeg samme dag som jeg skrev siste innlegget hehe, tenker jeg skal teste i mårra.....vet jeg ikke burde...men er så spent

Skrevet

Må oppdatere oss når du har testa da :)

Skrevet

testa idag,den ene ble skyggestrek, så tok en til, negativ, men bryr meg ikke så mye om de nesten usynlige strekene lenger, har hatt det før. tipper jeg er en testo man denne mnd.....hadde vært deilig å sluppet å dratt på utredning da neste uke

Skrevet

krysser enda fingrene for deg at det bare var for tidlig å teste enda :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...