Gå til innhold

Hvor lenge varer normalt blødningen fra SA?

Lola2016

Anbefalte innlegg

Jeg fikk påvist MA, med begynnende blødninger så legen trodde muligens blødningene ville øke og kanskje embryo komme ut. må vente en uke og var 9 uker på vei:( Veldig tungt å gå i en uke med dødt embryo i magen syntes jeg.

Til dere som har mistet tidligere: Hvor lenge blødde dere? Har blødd liten /normal mens i 11 dager, men da var fostersekk inntakt. Legen ville gi det en uke til...

Kan man velge mellom tabletter og utskrapning? hva er det beste for kroppen?

Dette er første gang jeg mister så er litt usikker....

håper på svar:)

Fortsetter under...

Så trist å lese hva du går gjennom. Har dessverre opplevd det samme selv ved mitt første svangerskap..og det ble oppdaget pga litt blødning i uke 11. Jeg fikk velge mellom tabletter og utskrapning, og valgte utskrapning. Fikk likevel med meg tabletter hjem, og fikk beskjed om å komme til utskrapning neste morgen.

Håper jeg ikke skremmer deg, men det er ganske smertefullt med de tablettene. Så jeg vil anbefale deg utskrapning dersom du får valget, eller evt være på sykehuset når du får tabletter og få skikkelige smertestillende. For min del skulle jeg ønske legen på sykehuset hadde informert meg om at jeg kunne fått blitt der etter å ha satt inn tablettene.

Jeg blødde selv i nesten 3 uker etter tabletter og utskrapning, og dette er visst normalt. Men spør sykehuset om det er nødvendig at du skal gå å vente på at alt skal komme ut..for det er en kjempe stor psykisk påkjenning :( føler virkelig med deg!

Håper du har noen som kan ta godt vare på deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...