Lola2016 Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Jeg fikk påvist MA, med begynnende blødninger så legen trodde muligens blødningene ville øke og kanskje embryo komme ut. må vente en uke og var 9 uker på vei:( Veldig tungt å gå i en uke med dødt embryo i magen syntes jeg. Til dere som har mistet tidligere: Hvor lenge blødde dere? Har blødd liten /normal mens i 11 dager, men da var fostersekk inntakt. Legen ville gi det en uke til... Kan man velge mellom tabletter og utskrapning? hva er det beste for kroppen? Dette er første gang jeg mister så er litt usikker.... håper på svar:)
viervindens Skrevet 4. september 2011 #2 Skrevet 4. september 2011 Så leit å høre..lei meg på dine vegner! Eg kan ikke gi deg svar på alt du lurer på da jeg selv hadde en SA tidliger i juli.I uke 6+2. Da blødde jeg litt mer enn en ordinær mens med varighet i 6-7 dager. Jeg hadde ingen smerter, hverken før eller underveis. Siden jeg ikke var langt på veg kom alt ut av seg selv, men var aldri til legen å sjekket. For min del kom eggløsningen 2 dager tidligere enn normalt altså 16 dager etter så da ble vi gravid igjen. Er idag 6+3 og holder pusten for at det skal gå denne gang. Ønsker deg lykke til og husk det er lov til å være lei seg!
Lola2016 Skrevet 4. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2011 Jeg blør nå som en mens på de "verste" dagene. jeg har gjerne en dag der mensen renner ut i do. sånn er det nå.... legen håpet det ville komme ut selv for jeg hadde hatt småblødninger 11 dager før UL kontrollen.Du bekrefter jo egentlig at en SA kan være som en menstrasjon med murringer, små menssmerter. Trodde alle SA var store rier.... vil gjerne prøve igjen snart men da er det vel best uten kjemisk abort eller utskapning, hvis man er heldig da:) Jeg blir litt trist når jeg googler abort og kommer inn på forum der jenter velger vekk friske foster i uke 12. Jeg er ikke imot abort, men verden er så urettferdig når noen må slite gang etter gang for et barn mens andre velger det vekk med de samme pillene... Veldig glad jeg ikke ble gravid tidlig i livet og måtte ta et slik valg da. Jeg ville nok hatt et annet syn på abort da jeg var 17-18 år... nå er jeg over 30 så da blir ting litt annerledes pga livssituasjonen:) Får håpe dette sklir ut selv... fikk ikke du UL etter SA?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå