Gå til innhold

Er det bare jeg som er litt "uvanlig"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser stadig vekk innlegg der folk lurer på om det er rier eller kynnere, og de fleste får svar at når det er rier så vet du det, eller ikke til å ta feil av. Så da tenkte jeg å fortelle dere om min første fødsel. Jeg hadde vært på sykehuset for kontroll, og det ble bestemt at jeg skulle settes igang dagen etter pga for lite fostervann, jeg dro hjem, i det jeg gikk ut av bilen gikk vannet. Jeg hadde ikke rier, bare vanlige kynnere som jeg hadde hatt hele dagen, men det var ikke noe uvanlig i det for jeg hadde mye kynnere fra uke 20. Jeg dro på sykehuset etter 2 timer, da jeg kom inn da sa jeg at det er nok ikke fødsel på gang så jeg kan sikkert dra hjem igjen, men neida da hadde jeg 6 cm åpning, og tydeligvis rier. Jeg fortsatte med disse vanlige kynnerne som ikke gjorde mer vondt enn de jeg hadde hatt i mange uker, så etter en time måtte jeg presse, thats it liksom.

Så når fødsel nr 2 skulle settes igang var jeg selvfølgelig veldig positiv og tenkte at dette kom ikke til å bli noe problem...vel, jeg fikk en STOR overraskelse der gitt! Haha

Tenkte bare jeg måtte kommentere dette siden det tydeligvis går an å ha rier uten å være klar over det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg signerer dette :)

Med førstemann hadde jeg kynnere (som vanlig), men begynte å kaste opp. Jeg trodde jeg var syk, så jeg dro på poliklinikken. Da hadde jeg 7-8 cm åpning og ble trillet i hui og hast til føden :P 10 minutter på føden og så var han var ute. =)

Skrevet

Greit og få høre slike historier også.... jeg har hatt endelsmerter i mage/rygg og kynnere som er litt vonde... men har gått over igjen... men tenker vær gang at det sikkert ikke er noe, og om natten prøver jeg bare og sove over..... Er i uke 38+1 idag.... men vi får vente og se ;) Men greit å få høre historiene deres :)

Skrevet

Hm ja det är detta som gör att jag sitter med rieteller på kynnerne in emellan!! :0)

Men förra gången höll jag på i nästan 2 dagar så har liten tro på att det ska ske utan problematik denna gången också :)

Skrevet

Oi! Høres veldig utrolig ut!

Jeg har ikke hatt mange vonde kynnere så håper vannet går eller noe, om jeg skulle være med i samme"klubb" som deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...