Gå til innhold

Dere med 4 barn, hvlken bil har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om ca 10 uker melder nr fire sin ankomst, og da også et problem i forhold til bil. Når man bor slik til som vi gjør, der man er avhengig av bil til alt, er man nødt til å ha en bil som er anvendelig og som funker for alle sammen i familien. Vi har to store jenter som begge vil bruke bilpute et par år til fremover, og en bror og en liten baby som bil trenge bilstol. I tillegg kommer jo vogn, og siden vi kjører og henter på skole og div, må vi ha litt plass i bagasjerommet og. Er det noen som har et godt tips til oss? Blir glad for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vw caravelle med 7 seter. Jeg ønsker meg en slik en, men de er for dyre for min prisklasse akkurat nå i år, så her blir det vw touran 7 seter. men de er ikke så mye plass i i bagasjerommet når alle 7 seter er inni. vi trenger bare de 3 setene så derfor passer den fint til oss =)

Skrevet

Ja caravelle er ikke en feil bil å ha for en storfamilie. De koster en del ja, og for å være ærlig er det ikke drømmebilen:-) men er vel noen år man ikke kan være forfengelig heller! Vi må ta en titt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...