Gå til innhold

Hvor kort skjørt er det "lov" å gå i når man er veldig godt oppe i tretti årene?

Anbefalte innlegg

Uten at det ser desperat ut?

Når man har kropp til det?

Jeg har en kjole som er sååå fiiiin, men den er litt kort, godt over knærne men ikke opp til rumpa liksom. Har litt lyst til å ha den på, men er redd for å se litt ut som gammel dame som prøver å se ung ut. Oventil er den dydigheten selv.

Vil ha den på på en reunions fest.

Fortsetter under...

kjør på ;) Men hvis det er kort nedentil, må du har godt med dekke oventil, det er regelen. Skal man ha halterneck eller tubetopp som viser mye hud oventil, må man dekke til bena og vice versa ;)

Se om du finner noen fine støvletter som går til like under kneet å ha til, for da dekker du noe av benene :)

Avhenger helt av kropp og holdning :-)

Har man flotte ben og lår så er det lov å vise litt uansett om man er 18år eller 40år mener jeg. Jeg kan selv godt gå i lårkorte skjørt og kjoler, og jeg er over 30år. Men har man celulitter så bør man gjemme disse under bukse, skjørt eller i stram strømpebukse hvis man velger kortere skjørt.

Får være litt negativ jeg da;)

Neida, selvfølgelig kan det være pent, hvis man har kropp til det osv. Men jeg synes egentlig ikke det er så pent med kjole/skjørt som går mye over knærne. Som sagt, det kan være pent. :)

Kos deg du:)

Annonse

Dette kommer helt an på en hel masse ting. Ikke minst hvordan du ser ut ellers. Enkelte jenter vil se ut som de kommer rett fra FHM med en slik kjole, og det er ikke bare positivt.

Jeg ville ikke gått med lange støvletter til kort kjole, jeg syns dessverre det ser typisk "horete" ut. Men kort kjole og pumps for eksempel syns jeg ser råflott ut, så sant kjolen ikke er utfordrende i brystpartiet. Så kan det være flott å ikke bruke hudfarget strømpebukse når man er "litt opp i åra".

Kos deg :- )))

Tanta mi er 48 år og er rålekker. Bruker s i klede og kan gå i 16 år og. Ser ut som 35 år og går i alt som er fint og elsker høye sko. Frisør og sminkedokke. Har gubbe på 38 år.

Så drit i kva andre seier, har du kroppen så ka fan. Doll deg opp.

Kos deg :o)

klart du kan. jeg er liten så bruker bare korte skjørt og kjoler. og er 5 mnd unna å ikke være i 30-årene lenger...

Men har nesten alltid en ganske matt mørk strømpebukse til og dermed så viser man ikke så mye. Lekre sko er et must til :-) og en lekker veske.. og enig med hun over. korte skjørt = "tekkelig" topp.

Kose deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...