Gå til innhold

Barnehageansatte som snuser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos oss snuser vi ikke når vi er sammen med barna men vi vet at det ikke har noe å si for de da..Er nok mest fordi det ikke ser helt bra ut. Kan også nevne at vi ikke har varme drikker av noe slag når vi er med ungene. Verken ute eller inne. Det er det verste jeg ser. Barnehagefolk som sitter/står i sandkassa med kaffekoppen..

Annonse

Har møtt flere av dem på byen og det hever jeg ikke et øyenbryn på. Jeg tror de fleste vet at barnehageansatte ikke er som julenissen og går i hi når de ikke er på jobb;)

Men i arbeidstiden er det mer enn greit at det ikke snuser eller røyker når de er sammen med barna. Det kan du gjøre i pausen og på fritiden sin.

17:59

Alle som er avhengig av nikotin vet at kroppen trenger det, det merker de som er rundt en som er avhengig også på personen om den ikke får det. Da er det bedre at de putter en snus ender leppa, enn at de går rundt å ikke får gjort jobben sin ordentlig fordi de tenker på snus;)

At de ansatte snuser foran barnet mitt er helt greit! Jeg har vanskeligere for å godta de som røyker. De som røyker må jo ut å ha ekstra små pauser..

Barna tar da ikke skade av at de ansatte snuser, så lenge de ikke går rundt å vifter med snusboksen. Synes også det er greit at de kaster snusen i toalettet, slik at det ikke kan skje at barn får tak i..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...