røderoser Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Endelig!! Smerter i rygg som også tar tak i magen til tider, har hatt det slik i halve dag. Er fryktelig vondt til tider, har tatt paracet men funker dårlig har ikkje merket noe til verken slimpropp som har gått eller blod/slim. Håper det virkelig er noe på gang Klarer ikkje å sitte i ro, så har vasket og ryddet i hele dag, tatt en tur på butikken og nå skal eg faktisk begynne å bake Håper takene kommer mer regelmessigt etterkvart, slik at eg kan få hilse på tutta mi snarest mulig Terminen på sh er i morgen, min var for over to uker siden... Er lykkelig for å endelig ha litt vondt
jobber med saken har klart det Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Lykke til:) Håper å følge etter snart
røderoser Skrevet 3. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2011 takktakk kjenner de har tatt seg opp i styrke i løpet av dagen, trur det hjalp med litt trim og kakebaking Lykke til du også Når har du termin?
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Spännande - håll oss uppdaterade!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå