Gå til innhold

Hei jenter:)

Mamma`n til Ole Kristian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere ganger tatt opp inne på Ris og Ros til administrator at en anonym knapp inne på Småtroll 0-1 og Småtroll 1-2 ikke har behov for og være der....

Dette fordi en del benytter seg av og mene og på en måte slenge dritt om til andre, synes det har gjort noe med tonen her inne som ikke er positivt. Man slenger ut av seg ting, og er feig og trykker på anonym knappen etterpå.

Er det flere som er enige med meg, vær med og skriv et innlegg til administrator. De har lovt å se nærmere på dette, og evt. ta bort denne funksjonen på begge steder. De som vi krangle, få ut av seg eder og galle, er ute etter å ta noen, får da holde seg til anonymforum......dette er min mening da:)

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig med deg!! man får masse idiot svar!

og ser at der er veldig mange som er anonyme her inne..ser ikke adm. disse svarene som du får i tråden din forresten?:)

eller?

Skrevet

Skal skrive innlegg til admin jeg også; føler det blir litt vel mye drama her inne - flashback ungdomsskolen... Hold den anonyme skittkastinga og kranglingen til kranglesida sier nå jeg.

Skrevet

enig, her inne trenger vi ikke være anonyme :)

Skrevet

Enig! Igår kveld ble jeg kjempe frustrert og irritert på mange anonyme i forskjellige lenker. Vurderer å slutte å være her inne... Noen er jo direkte ondskapsfulle.

Skrevet

Håper vi får raskt svar og at de gjør noe med det!!!!!

Skrevet

Har det vært anonymknapp her inne lenge? Jeg har ikke vært her mer enn et halvt år men mener det ikke var det før.. Signerer alltid med nick uansett hvor jeg svarer og da blir man fort utsatt for tåpelige svar og litt "hets". Ja noen er rett og slett ondskapsfulle.. Få vekk anonymknappen sier jeg bare :)

Skrevet

Det er synd at de som bruker anonymknappen skal få ødelegge...det er litt greit av og til å kunne være anonym. Jeg bruker den nesten aldri, men har gjort det et par ganger for å ikke bli gjenkjent, f.eks med mannens yrke el lign.

Å slenge dritt er dårlig gjort, spesielt om man skjuler sg bak anonym!

Skrevet

Hei!

Skjønner hva der mener, men jeg har endel kjente her inne, og visse ting kan jeg åpent spørre om, men av og til trenger jeg å være anonym når jeg skriver for ikke å bli så fulgt med på av dem.

Utrolig synd at noen skal misbruke dette, men jeg håper personlig at den vil bestå!

Skrevet

Helt enig, har tenkt på dette jeg også! Har lest et par svar her inne, og noen er rett og slett unødvendige! Skjønner veldig godt at man av og til vil være anonym hvis det er noe som er flaut ol, men det blir for dumt at man skal utnytte anonymknappen for å slenge dritt.

Jeg syns ikke det er like koselig som det var før, når den knappen ikke var her.

Skrevet

Men man er jo "anonym" når man skriver inn kun med "nick"? Er jo ingen som vet hvem man er? Så for min del kan de gjerne ta bort den knappen. De som ikke vil bli gjenkjent kan jo endre nicket sitt. Eller...?

Skrevet

ett eksempel på at knappen må bort dog ikke det groveste men det holder.. hvis man ser på tråden "reise" som pink82 startet....

der den første anonyme har svart henne som om hun skulle være helt dum!! sånt er så forbanna irriterende og unødvendig.....ikke at forslaget i svaret var dumt men det er måten man ordlegger seg....

Skrevet

Har selv blitt irritert på enkelte av de anonyme svarene, fordi det er så utrolig unødvendig å være så frekk og "tøff i trynet" når man kan gjemme seg bak anonymiteten. Synes det er synd at enkelte ødelegger og lager kvalme for andre! Har vurdert å kutte ut forumet pga dette, det frister ikke å spørre om ting når jeg ser andre blir kalt dum ol. pga de spørrer om noe eller ønsker andres synspunkter på ting.

Anonym knappet er bra å ha når man ønsker å spørre om noe man synes er flaut eller av andre naturlige årsaker ønsker å være anonym. Har bare alle brukt fornuften når de har brukt knappen så kunne den bestå, men når enkelte prater nedlatende, frekt og ufint mot andre så burde den fjernes etter min mening.

Kjempe bra at dette blir tatt opp! =)

Skrevet

Så enig, så enig.....

Skrevet

Enig! Blir stadig vekk paff over visse svar fra anonyme - og tenker at de nok er unge - eller har jeg blitt gammel...:)

Skrevet

Jeg synes ikke det er så mange stygge svar fra anonyme her inne. På anonymforum, derimot, florerer drittsekksvarene! Det er jo blitt en bedring der også, etter en sjau for et par måneder siden.

Selv føler jeg meg anonym nok med mitt eget nick, fordi det er ingen jeg kjenner som vet hvem jeg er på dette forumet. Men som den anonyme ovenfor her skriver; greit å kunne trykke anonym hvis du har flust av kjentfolk som kan følge med på hva du skriver. Det er jo enkelte ting man vil ha for seg selv. Og som man ikke vil legge ut på anonymforumet fordi det ikke treffer målgruppa og fordi man ikke ønsker stygge og frekke svar.

På den annen side er det visst bare småtrollsidene det er anonymknapp på. Hvorfor på akkurat disse?

Uansett: Jeg signerer med eget nick, populære svar eller ei;)

Skrevet

Enig jeg altså, med de som sa det føles som ungdomsskolen. Folk spør om ting fordi de lurer og da bør man kanskje droppe å svare heller enn å svare av typen: "er du helt teit eller?"...

Holder meg bare unna sånne, men det er jo dumt om folk ikke vil spørre om ting bare fordi de er redd for svaret (eg. Hun som spurte om hull i øret, stakkars).

Skrevet

Det var vel faktisk endel av jentene her som svarte på akkurat det med hull i ørene... ;) En ting er å si hva man mener noe annet er å være direkte slem... Føler at jeg har fått utrolig mange nyttige råd her inne men har opplevd endel dritt når jeg har forsøkt å hjelpe andre... Noen ser jo rødt av ordet velling feks. Der blir for dumt. Her inne er man jo avhengig av at de med eldre barn enn segselv kommer med råd også får man kanskje bare gitt gode råd tilbake til de med yngre barn... Dette fungerte iallefall bedre før anonymitet synes jeg så jeg har sendt mail, så får vi se.

Skrevet

Anonymknappen fører ikke mye godt med seg her inne nei, men nå har Elin inne på Ris og Ros lovet at hun skal fikse det idag, så jeg venter i spenning;)

Skrevet

Ser at anonym-knappen er borte. Hurra!! Godt intiativ Tirilgirl :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...