Gå til innhold

Har så vondt i bekkenet, og holder på å krepere her jeg ligger. Noen som har tips til noe som kan dempe smertene litt?

Anbefalte innlegg

Kan det fungere å ta en paracet, kalde omslag eller noen form for øvelser?

Har foreløpig ikke gjort annet enn å ligge her og synes synd på meg selv. Kjenner at jeg ikke burde gjort alt det jeg gjorde i går...., det får man svi for neste dag gitt!!!

Fortsetter under...

Jeg syntes varme hjalp, og så var det et must å ligge på siden med pute mellom knærne og mellom anklene. Smertestillende hjelper selvfølgelig også noe.

Tusen takk for svar!

Ligger på siden med ammeputen mellom knær og ankler, men skal absolutt prøve litt varme også. Takk;)

Hvis du plages generelt i svangerskapet så anbefaler jeg fysioterapi og aktupunktur behandling, det hjalp meg. Sånn akutt hjalp det med et varmt bad, paracet ( kan trygt tas under svangerskap) og finne en god stilling i sengen, gjerne med pute mellom knærne. Hvilestol hjalp på dagtid, få beina litt opp og sitte godt tilbakelent for minst belastning på bekkenet.

Svømming i velvære basseng anbefales også.

Takk igjen!

Plages masse med det, er sykemeldt og går til behandling. Men dumme meg gikk lang tur med bikkja i går, og har så fryktelig vondt i dag. Så slike akutte råd hjelper masse nå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...