pink82 Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Vi har en tre mnd gammel baby, og skal til London om litt. Hva gjør vi med lille jenta vår i taxien frem og tilbake fra flyplassen? Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Vi reiste med fly og tog/buss-systemet i London. Gikk KJEMPEfint... Slapp vi å tenke på bilstol. Billetter til tog til og fra flyplassen kan bestilles på forhånd.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Leste engang her inne i sommer om at det var noen som hadde babyen i bæresele i taxi:)
helene0: jan09+jun11 Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Det er ikke så veldig trafikksikkert med baby i bæresele i bil. Det sikreste er nok å ta med bilsete, men det greieste er nok å ta tog. Jeg hadde nok tatt toget
Gjest Madolyn Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Ring taxi og hør om de har taxi med babysete? Vi har sånn fra maxicosi som bare skal festes med bilselen, men klart det er kjipt å måtte ta med hele bilsetet på ferie hehe.. Håper det løser seg! Ingen kjente som kan kjøre dere?
Jojo x3 Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Jeg hadde tatt tog, er veldig enkelt og greit og da slipper du styret med bilstol.
Pumba78 Skrevet 4. september 2011 #8 Skrevet 4. september 2011 Taxiene i London har generelt ikke sete til baby, bør nok ta m selv eller ta tog/tube.
pink82 Skrevet 6. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 6. september 2011 Takk for tips. Mulig vi tar med bilsete. Er jo gratis på flyet
Pumba78 Skrevet 6. september 2011 #10 Skrevet 6. september 2011 Og enda viktigere, er det plass får du eget sete til baby som kan sove i bilstolen på flyet. Har reddet oss hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå