Gå til innhold

Har plutselig begynt å få litt kviser, som da jeg tennåring. Men jeg er nå 29, noen som vet grunnen?

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært plaget med kviser, fikk bare en og annen da jeg var yngre. Nå i en alder av 29 får jeg det med faste mellomrom igjen. Rundt eggeløsning sånn ca. Jeg kjenner det mer i "underlivet" nå under eggeløsning og + jeg er mye mer kåt. Jeg går ikke på p-piller eller noe annet hormonfremkallendes. Noen som har noe peiling om hva dette kan komme av? Og om det er hormonelt, kan det da være noe "farlig" (altså noe som er galt?)

Fortsetter under...

Er nok hormonelt, jeg sliter også med kviser hvis jeg ikke gjør noe for å holde dem i sjakk, er 32år. Har begynt å bruke Acnicyl, det hjelper meg i hvertfall.

Er det nødvendig å svare så frekt da? Jeg lurte jo bare på om det kanskje var noen som kjente seg igjen i det jeg skrev. Eller kanskje har noe peiling :)

Men jeg har jo aldri slitt med det før :/ sliter vel egentlig ikke nå heller, men det dukker opp flere nå de siste mnd. Ikke bruker jeg noen nye kremer heller Hmmm, sikkert bare hormonelt.. håper bare det er de rette hormonene og ikke noe annet :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...