Gå til innhold

Datteren min sier hun aldri vil tilgi meg :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha ha ha! Si til dattra di at hun skal vite at en dag om 10-12 år veit hun hva dette betydde for dere. Hun lider ingen tap av hva dere har gjort eller bla bla bla. men hvorfor gikk dere ikke på badet eller på kjøkkenet eller i stua!

Fortsetter under...

Skrevet

Alvorlig talt, damer!

Tror dere ikke HI gjerne skulle ha dette ugjort?

Hun synes sikkert det er dødspinlig, og hun kommer ikke til å klare å oppføre seg naturlig overfor dere på en stund. Men dette er jo ikke noen krise, langt derifra! Hun kommer nok til å tilgi, men det vil ta tid.

Skrevet

Huff.. Må bare si, stakkars jente:(

Du burde be om unnskyldning, hvis du ikke allerede har gjort det.

Tror en prat kanskje ville gjøre det værre.

Hun kommer nok aldri til og glemme det. Men når hun blir eldre/voksen vil hun sikkert ikke være sint på deg for det ihvertfall.

Jeg hørte min far og en annen dame når jeg var tenåring. Jeg synes det var kjempeekkelt. Kommer aldri til og glemme det.

Regner ikke med at dere gjør det igjen.

Skrevet

Jeg var 7 år da jeg hørte mine, og lå på et annet rom en dem, men det er noe jeg ALDRI glemmer. Huff noe så fælt. Og nå når hun er dobbelt så gammel som det jeg var, er det nok ltt tøffere.for jeg var selv 15, da jeg hadde sex for første gang liksom. Men jeg er heldigvis sammen med min samme makker som da :)

Skrevet

Jeg syns det er helt utilgivelig. Jeg har selv sett mine foreldre ved et par anledninger, og får enda grøsninger langt nedover ryggraden og innerst i sjela bare av å tenke på det. Jeg blir kvalm og uvel. Og det er ikke mest fordi de hadde sex. Det er mest fordi de faen ikke klarte å styre seg lenge nok til å komme seg inn i et annet rom. Hvor respektløst og ekkelt og jævlig forstyrrende er ikke det? Ugh, jeg blir helt dårlig. Særlig når jeg tenker på hva mamma sa etterpå: "Det er jo bare for å vise hverandre hvor glade vi er i hverandre!". Piss meg i øret, det er IKKE derfor man har sex.

Skrevet

Ja det var dumt, men nå er det gjort. desverre., du må be din datter om unnskyldning rett og slett. Hvorfor hun var våken kl 05 er revnende likegyldig.... Dette er ikke noe greit for henne (prøv å sett deg i hennes situassjon, det er jo det siste en tenåring vil se / høre) , så rett og slett bøy deg i støvet og beklag for din og din manns valg. så ordner det seg på sikt :)

Annonse

Skrevet

å herrefred , slapp av nå mennesker! Det skal en del mer til før barnet blir skadet for livet med mindre hun har noen form for skader fra før av! Foreldre må virkelig lære seg å ikke ta alt så forbann alvorlig!

Ja, det var kjipt, datteren din er flau og sint, men det går over! Hun er 14 år og vet såpass at voksne mennesker noen ganger har sex. Ikke superheldig med å oppdage mamma og pappa ha sex, men det har da barn gjort i ALLE tider! De aller fleste barn har en gang eller flere tatt mamma og pappa på fersken, og det er ikke skadelig!!!

HI: Ro deg ned, si til din datter at du er lei deg for at hun var våken og opplevde dette, men at dette er helt normalt. Voksne mennesker har sex, og noen ganger skjer dte uhell som denne gangen. Hun vil roe seg ned, men vær obs på at hun glatt kan bruke det mot dere en gang hun er sinna ;) Hun vil ikke bli mannehater, være traumatisert eller bli promiskuøs av dette, det vil gå over!

Skrevet

Herregud for noen idioter dere er!!! Stakkars jenta de som har måtte ligge å høre på dere :(((((((

Styr dere, forbanna sex-dyr! Er det MULIG, dette her er overgrep - å ha sex forann barna deres! Skam dere!!!!

Skrevet

Å se/høre/høre om sine foreldre ha sex føles på grensen til incestuøst. Man blir involvert i noe man overhode ikke skal være involvert i.

Å bruke ordet "flaut" er verken dekkende eller riktig her.

Si unnskyld, vi var idioter, enkelt og greit. Si at du ikke forventer tilgivelse.

Og la det bli med det.

IKKE dra "fordi vi er glade i hverandre" leksa. Jeg kan love deg at det forverrer (har opplevd dette selv).

Skrevet

Føler med deg jeg HI.

Dette går over, og du har sagt unnskyld, hva mer får du gjort?

Å si at dette er barnemishandling er tåpelig.

Og, som ei anna sier at hadde dere tre delt rom fast hadde det vært noe annet? Hvorfor det?

Skrevet

Gjort er gjort, og det går seg vel til.. Om 5-6 år blir dere sikkert mobbet for den gangen dere hadde sex, og dere kan le av det.. La henne være sur, selv om hun er så mammadalt at hun ikke kan ligge alene på et hotellrom, så må hun vel skjønne at foreldrene har lyster, hun er jo 14 år, og har vel nok av hormoner i kroppen selv.

Skrevet

"Så må hun vel skjønne at foreldrene har lyster"...

Og bør godta at de tar ut lystene rett foran nesa på henne?

Jeg tror ikke du har spesielt god innsikt i en 14-årings følelsesliv. Hun er ikke sur nå. Hun er sår.

Skrevet

Jeg har vært 14 år jeg også.. Da jeg var 14 år truet pappa mamma med en stor kniv, og jeg måtte gå i mellom og be ham legge den fra seg. Jeg tror kanskje det gjør mer med en 14 åring å se faren sin knekke sammen og strigråte, enn å høre foreldrene ha sex..

Annonse

Skrevet

I oppveksten bodde jeg sammen med mamma og stefar. Han hadde en jobb som gjorde at han var mye ute og reiste.

En gang han kom hjem etter å ha vært borte i fire uker, spurte mamma meg i en hviskende og smiskende tone om ikke jeg kunne ta med meg lillesøster ut en tur, så hun og stefaren min fikk "kose seg litt".

Jeg skjønte umuddelbart hva hun siktet til, og husker fortsatt hvor sint jeg ble. Det verste var at mamma ikke kunne skjønne hvorfor. "Men det er jo sånn voksne mennesker gjør når de er glad i hverandre!" Og så, hold dere fast, "når xxx er hjemme, har vi samleie hver kveld,vi, og nå er det altså fire uker siden".

Selv ikke flere år senere skjønte hun hva jeg tok så på vei for den gangen. "Du var jo 15 år! Jeg trodde jo du forsto, at du var voksen nok til at jeg kunne være ærlig om sånt".

Jeg kan ikke en gang begynne å forklare hvor krenkende den episoden føltes. Og selv om jeg selvsagt tilga mamma etterhvert, har jeg aldri glemt det. Jeg tenker fortsatt "Hva f... var i veien med hodet hennes på det tidspunktet".

Skrevet

Herlighet damer.... Slapp av!!

Selv om hun aldri skulle glemme det, så går det nok helt fint å leve med. Høres ut som at det har ordnet seg for de andre her inne også.

Greit nok at hun er flau nå, men tenk hvis dere setter dere ned med henne og "Hør her jenta vår, det som sjedde på hotellet....." Da må det jo bare bli enda flauere, hun kommer til å dø av skam...

La tida ordne opp i dette, hun blir nok seg selv igjen snart.

Og så lærer man litt hver dag. ;)

Skrevet

Foreldre bør verken være voldelige eller seksuelle med hverandre foran øynene på barna. Barn skal ikke behøve å velge mellom det ene eller det andre her. Punktum.

Skrevet

Dette handler ikke om flauhet. Tro meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...