Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Hun er 14 år så det er sagt. Min mann jobber i utlandet og vi hadde ikke sett han på en måned. Jeg og min datter dro for å besøke han og vi bodde alle tre på hotell. Vi delte rom da dette er ett land hun ikke følte seg trygg nok i til å ha eget rom. Min mann og jeg klarte ikke holde lystene tilbake og hadde likevel sex på rommet,vi trodde hun sov for klokken var 05 00 på morgenen Da vi kom hjem sa datteren min at hun så og hørte alt og aldri vil tilgi meg Jeg er så lei meg (
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 skjønner henne godt jeg altså.....................
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Så ufattelig talentløs og elendig oppførsel av deg og gubben! Æsj.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 O'skrekk, det hadde jeg dødd av som fjortenåring også! La henne være litt dramaqueen, og så kam du spørre henne om hvorfor det akkurat er DEG hun ikke kan tilgi. Hva med din mann? Det blåser nok over, men det er nok et minne hun gjerne ville vært foruten, og det må du akseptere.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Jeg også,men trodde virkelig hun sov! og gjort er gjort (
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Slapp av. Det går over, og er heller ikke noe som trenger tilgivelse Jeg har selv tenåring som aldri ville tilgi meg, eller se meg igjen. Og dette gjaldt noe mer alvorlig enn en hyrdestund som ble oppdaget. Men tenåringen har glemt hele greia i dag, og alt er tilbake til normalen Det er ofte flauhet og kanskje en følelse av maktesløshet som gjør at de sier sånt
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Jeg håper det går over.Vet ikke hvorfor det er meg hun er sint på og ikke faren,men det spiller ingen rolle.Kanskje eklere å se meg i den situasjonen,eller høre-grøss og gru
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 Hvordan kan dere være så ufattelig egoistiske og hensynsløse overfor en tenåring? Litt ressurssvake? Hadde ungen vært fire så, men fjorten? Ikke mye som surrer i topplokket her.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 Altså, når dere har deres 14 år gamle datter sammen med dere på rommet så bør dere avholde fra å ha sex der. Selvkontroll har da vel alle litt av. Jeg skjønner godt at hun er fortvilet. Hun er tross alt 14 år, litt for stor unge til at dere kan kjøre på med henne i samme rom..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #10 Skrevet 3. september 2011 "Glemt hele greia"? Det tror jeg er veldig naivt! De tilgir, de glemmer ikke!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #11 Skrevet 3. september 2011 dere kunne i det minste gått på badet eller noe.... kan ikke skjønne at dere ikke kunne holde dere når hun ligger i samme rom... stakkars jente.... du kan være forberedt på at dette kommer til å plage henne leeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge...........
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #12 Skrevet 3. september 2011 Uff,innser at vi var ufattelig dumme.Men hvorfor i alle dager var hun våken 05 på natten,det var ikke sånn at vi vekket henne Jeg trøster meg med at hun verken så eller hørte all verden,for det var under dyna med lyset av og vi prøvde å være musestille
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #13 Skrevet 3. september 2011 Og da så hun kanskje at han gikk på badet med en våt p...for å tørke seg?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #14 Skrevet 3. september 2011 Dere hadde ikke kunnet forutse situasjonen, og gitt henne et eget rom? Evt gått til heisen, resepsjonen eller et bøttekott? Litt merkelig at hun ikke marsjerte ut i protest. Men var kanskje for sjokkert til det.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #15 Skrevet 3. september 2011 Nei,han sovnet momentant så det slapp hun iallefall å se.....
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #16 Skrevet 3. september 2011 Man har bare ikke sex med så store barn på samme rom! Snakk om å ikke vise respekt for ungen sin heller da.. Forstår datra di godt jeg, finnes ikke moro å være på samme rom som noen som har sex, og hvertfall ikke når det er ens egene foreldre.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #17 Skrevet 3. september 2011 Kanskje på tide å ta en prat med henne? Spør henne om det er så farlig at foreldrene er glad i hverandre? Hadde det vært bedre om han slo deg forran henne, for mange barn opplever det også? Du kan si at ja det var dumt hun var våken og det var ikke meningen at hun skulle høre det, men dere er voksne, gift og har faktisk ikke gjort noe galt. I mange land sover jo hele familien på ett rom og der må barn bli vandt til dette fra de er små, det er heller ikke så mange år siden det var slik i Norge så det at hun er 'priviligert' med eget rom hjemme burde være nok til at hun kunne tilgi. Jeg tok min mor i å være utro en gang jeg og det satte sine spor der og da, men jeg sa ikke noe om det og ja jeg tilgav...lang historie.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #18 Skrevet 3. september 2011 Jaja, samme skjedde meg da jeg var tenåring. Mamma og pappa hadde sex i campingvogna og jeg var våken. Flaut i massevis, men jeg følte ikke akkurat det var noe jeg måtte tilgi dem. Det er da en helt vanlig voksenaktivitet og de visste ikke at jeg var våken. Kunne aldri verden falle meg inn å fortelle at jeg var våken, så det vet de fremdeles ikke at jeg var. Jeg er nå 37 år og husker det fremdeles (var 13 da det skjedde), men så utrolig traumatisk var det ikke, og jeg ble ikke sinna..
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #19 Skrevet 3. september 2011 Nei,jeg skjønner at jeg var både dum og egoistisk.Men er det så mye bedre å stønne høylytt når barna ligger i naborommet,mange gjør jo det........?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #20 Skrevet 3. september 2011 Å fy fader, så egoistisk! Dette kommer til å plage hun leeenge, sånne ekle bilder/lyder i hodet glemmer man IKKE raskt.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #21 Skrevet 3. september 2011 Hva er poenget ditt? Andre lager lyd pånaborommet så da spiller det ingen rolle at jeg oppfører meg som en umoden tenåring og puler gubben ved siden av min 14 år gamle datter? Er du ikke riktig?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #22 Skrevet 3. september 2011 Hva er poenget ditt? Andre lager lyd pånaborommet så da spiller det ingen rolle at jeg oppfører meg som en umoden tenåring og puler gubben ved siden av min 14 år gamle datter? Er du ikke riktig?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #23 Skrevet 3. september 2011 Og hjelpes for noen svar du får... Det var jeg som skrev om å ta en prat med henne. Herregud for noen snerpete kjerringer som sitter her....det begynner å minne om amrekanske tilstander hvor drap, misshandling, tortur og slåssing er helt ok å se og snakke om men gud forby om man skulle snakke om eller se noen ha sex da er man jo ødlagt for livet. Så mye vold som florerer rundt oss og 14 års gamle tenåringer nå så burde de virkelig tåle å se eller høre at foreldrene er glade i hverandre.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #24 Skrevet 3. september 2011 Det er vel ikke rart om hun våknet. Sex er aldri lydløst, samme hvor musestille man prøver å være. Siden hun i tillegg sov på et fremmed sted, så er man gjerne mye varere for lyd og våkner lettere. Så hun har antagelig blitt vekket av deres hvisking, pusting, sukk, beveglser, dyneknitring osv. Jeg skjønner godt at hun ble liggende stille og ikke si fra at hun var våken, for det hele var sikkert utrolig pinlig for henne. Jeg håper at dere begge har bedt henne om unnskyldning for å ha påført henne det å være vitne til andre menneskers sexliv.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2011 #25 Skrevet 3. september 2011 Stakkars jente, man har ikke sex på samme rom som barna når de er over spedbarnsalderen og kan forstå hva som foregår. Forstår henne godt, en ting at barna kan være uheldige å snuble over foreldrene, men å ha sex mens de sover i samme rommet blir jo totalt feil. Jeg tror faktisk det er ulovlig også. Kan oppfattes som en form for overgrep å utsette barn for den slags aktivitet. Råder dere til å snakke med henne, og eventuelt ordne med samtale med en psykolog. En ting at barn og unge er klar over at foreldrene er seksuelt aktive, men der skal også grensen gå. ,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå