Gå til innhold

BIM treff på Jonas B Gundersen i Drammen 5.september kl 1900

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Inviterte med noen fra Babyverden også:-) Får de om de dukker opp:-) hehe...de syns det hørtes litt skummelt ut:-)

Etterhvert kan vi legge inn treffene på BIM/DIB-treff Drammensjentene på facebook så meld dere inn der etterhvert jenter:-) For oss som ikke er helt offentlig enda så venter jeg med å lage treff der til neste gang:-)

Huff, jeg må melde avbud jeg også! Jeg skrev jo at jeg rakk en liten tur innom før mannen min måtte på jobb men bilen ble ikke ferdig på verkstedet så han må ta tog til oslo og da dra tidligre:( Kjempe kjedelig!

Annonse

hei jenter!

Sorry for at jeg ikke fikk kommet. Men jeg har ligget å kastet opp store deler av dagen og har ikke vært i form i det hele tatt. Er først nå jeg er her inne... er vel først nå jeg kom meg opp av sofaen..

Håper dere koser dere så er jeg definitivt med neste gang! :)

men ærlig talt, skulle jeg kommet og sittet der og måtte undskylde meg hvert femte minutt fordi jeg måtte på toaltettet og kaste opp?

altså det er vel ikke noe man planlegger å bli dårlig?

Det er vel ingen som er avhengig av andre for å prate og kose seg? Jeg hadde selvfølgelig all intensjon om å komme fram til sånn i 14 tiden i dag da jeg startet med å kaste opp...

er selvfølgelig veldig lei meg for at jeg ikke fikk kommet, men jeg orket rett å slett ikke... :-(

Håper jo vi kan få til et treff igjen snart...

er selvfølgelig veldig lei meg for at jeg ikke fikk kommet, men jeg orket rett å slett ikke... :-(

Håper jo vi kan få til et treff igjen snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...