Gå til innhold

Skal jeg ta dette opp med venninen min ?

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen min var sammen med våre barn på hyttetur med ett vennepar og deres barn.Datteren deres fant den ene dagen på noe ugang.Da sa faren til jenta "flaks for deg at vi er på tur med gjester,ellers hadde det vært blanke messingen som gjaldt" virket som han mente det også,for jenta ble rød og fikk tårer i øya.Bør jeg snakke med moren om dette ?

Fortsetter under...

Hvorfor det? Du antar da at han gir henne ris da, eller juler henne opp sånn ellers?

Han ga henne en advarsel er hva jeg tenker, hun ble rød og fikk tårer i øynene fordi hun ble flau - kjeft foran gjester er ikke kult - for noen.

Herregud for en pappa! Hadde samboeren min sagt noe sånt til barnet vårt foran andre er det han som skulle vært glad det var andre til stede hvis ikke skulle han fått seg en skikkelig ørefik!

Uansett hva barnet har gjort skal man ikke true med vold eller utføre for den saks skyld! Sånn hadde vi det hjemme og alle vi søsknene var livredde faren vår, det er stor forskjell på respekt for foreldrene og redsel!

Jeg ville absolutt spurt vennina di om det er tilfelle at han juler opp ungen deres. Og i så tilfelle ville jeg kanskje sendt en bekymringsmelding, samme hvor god vennine det er snakk om

Annonse

Åhrr, det var jeg som skulle vært der da han sa det!!! Da hadde jeg sendt jentene for å kjøpe is, og når de var gått så hadde jeg sagt til han der drittsekken at neste gang jeg hører noe slikt fra den kjeften varsler jeg barnevernet OG politiet! Det er ulovlig å slå barn!!!!

Kanskje han som burde få en på blanke messingen!!! Drittsekk!!!!!!!!!! Får lyst til å rundjule slike drittforeldre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uff, fikk helt vondt i meg på vegne av denne jenta.

Jeg hadde absolutt tatt dette opp med moren og jeg hadde nok sendt bekymringsmelding også. Bare det å true med sånt er faktisk ulovlig.

Hadde jeg sagt noe sånt til mine barn vet jeg ikke om de hadde skjønt hva jeg hadde ment engang, så tror neppe de hadde blitt flaue.. Om du skjønner hva jeg vil frem til? Jenta må jo ha inngående kjennskap til hva som menes med dette siden hun reagerte slik som hun gjorde:(

En person som truer med dette fremfor andre gjør det nok antagelig også. Hvorfor skulle han ellers true med det? Mannen eier jo ikke skrupler.

Og jeg tror heller ikke jenta hadde reagert slik om hun ikke viste godt hva han mente.

Annonse

Jeg har snakket med min vennine nå og hun kunne garantere at han aldri la hånd på barna.Han er verdens snilleste så jeg ble lettet og glad for at han ikke hadde "skjulte mørke sider" men hun sa at han kunne true med ris på rumpa,blanke messingen når han ble irritert.Hun syns det var bra jeg tok det opp og enig i at det var uheldig.Hun skulle ta det opp med samboeren.

Hilsen HI som faktisk fikk så det suste over fanget på blanke messingen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...