ellynn Skrevet 3. september 2011 #1 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg grugleder meg så Er da akkurat 19 uker på vei i følge menstermin. Andre som skal i denne uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doodlita Skrevet 3. september 2011 #2 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg skal også på tirsdag Har menstermin 07.02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bananikakao'n Skrevet 5. september 2011 #3 Del Skrevet 5. september 2011 Lykke til! Jeg skal nå, OM EN HALVTIME!!! weeeeee )) Veldig, veldig blå-følelse denne gangen. Har en jente fra før. We'll se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellynn Skrevet 6. september 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 6. september 2011 Hvordan har det gått med dere? Alt så fint ut hos meg! Er så letta, glad og fornøyd - svever videre på jobb:) De sa det trolig var ei jente. Spennende! Ble satt tilbake bare en dag: termin 6.feb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammalen Skrevet 6. september 2011 #5 Del Skrevet 6. september 2011 Så hyggelig å høre. Vi skal på UL på torsdag! Er kjempe spent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jahoo Skrevet 6. september 2011 #6 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har vært i dag Alt vel med den lille gutten, godt å se Litt sjenert så fikk nesten bare sett ryggen, men det gjør ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doodlita Skrevet 6. september 2011 #7 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har også vært i dag. Termin 08.02. Babyen lå med bena i lotusstilling, men jordmor sa at hun trodde at det var en liten jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå