Gå til innhold

Hur många dagar kvar - lördag 3 september :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 dager igjen til termin! :) Noen dager går tiden utrolig sakte, men de siste dagene har faktisk gått fort. Håper det forsetter slik!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det 49 dager igjen til termin, men lille prinsen vår kan godt få komme noen dager før <3 Gleder oss sånn til å hilse på han!

Skrevet

3 dager igjen til termin 6.sept :D men skulle virkelig ønske at han meldte sin ankomst i dag (min bestevenn/kusine drar i morgen til brasil pga skole, og vi håpet virkelig hun skulle få se mini i virkeligheten før hun drar)

meeeen har en litt kjip følelse på at det blir overtid på meg gitt ;)

Skrevet

37 (!!) Så er ennå en stund igjen :-/

Skrevet

3 dager igjen her:)

Skrevet

Akkurat 30 dager til den 3 oktober :D

Skrevet

56 dager igjen her.. =) Og i dag skal jeg sette opp sprinkelseng og vugge og vaske litt babyklær! begynner å bli utolmodig skjønner dere.. 56 dger bør gå fort!! =)

Skrevet

44 dager igjen her og snart kan man føye statusen høygravid til nicket... :)

Skrevet

18 dager igjen :) Sover dårlig og vondt i hodet... Kjenner godt at det skjer noe nedi der, så han kan godt komme ut nå. Han er tross alt ferdig baket :) Spent på hvem denne leieboeren i magen min er... <3

Skrevet

1 dag igjen til termin i morgen.

Det skjer ingenting, men var på kontroll hos jordmor i går som mente hodet nå var så godt som festet og ryggen mot venstre, så da tenker jeg at vi er klare!

Litt bekymringsverdig at jeg har gått ned i vekt og SF kurven avflates, men har time til tilvekstkontroll på mandag hvis ikke lillebror er ute før da...

Idag har jeg sett på friidrett, tørket støv og ryddet/sortert på lekerommet til storesøstrene....og ligget på sofaen. Barna har heldigvis vært ganske gode venner....får tilbringe litt kvalitetstid sammen i kveld! :)

Skrevet

Her er det 15 dager igjen.

Har bakt muffins og vasket på badet i dag.

Resten av kvelden skal det koses i sofaen med samboeren, spise god mat og sløve framfor tv`n.

Og hun må GJERNE komme i natt- jeg er meget klar for å få se henne " live "

Skrevet

5 dager på overtid.....og sååååå lei!!! Kjenner jeg blir mer og mer sur for hver dag som går. Legger meg hver kveld med ett håp om at i natt skjer det noe, og så blir jeg så skuffa når morgenen kommer. Skal ikke på overtidskontroll før på onsdag, men har jo fortsatt ett håp om at det skjer noe før da.

Skrevet

4 dager på overtid. Kjenner jeg blir veldig nedstemt av å gå over, ihvertfall når jordmor har prestert å si at hun tror denne lille gutten skal komme før termin. Hadde håpet jeg også siden jeg har hatt hyppige kynnere, mensenmurringer, løs i magen og hodet har vært festet den siste mnd - men her går jeg på OVERTID!

Liten utblåsning, så satser vi på at noe skjer i dag! Ikke annet enn mensenmurringer og kynnere, men kan jo hende det blir en pangstart. Ser det er flere som går på overtid her også, krysser fingrene for dere :-)

Skrevet

6 dager til termin, men vi møter mandags morgen på sykehuset for i gangsettelse. Satser på at "alle" som har planlagt fødsel før 31. august er ferdig med å føde :) :) :)

Er klar som ett egg for å treffe nurket!!

God helg og lykke til alle sammen!

Skrevet

71 dager igjen, en evighet. Jeg er syk, har masse plager og null energi. Gleder meg til dette er over og jeg har fått verdens beste premie.

Skrevet

6dager til jeg skal ha ks..

Skrevet

13 dager igjen! Men kjenner ikke så mye nytt, er bare sliten - så det er vel leeenge til han kommer enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...