Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 God morgon alla härliga gravida damer! Idag är det lördag - helg är ju fantastiskt. Tycker i alla fall jag för tiden går fortare när familjen är hemma och man slipper vara ensam! Idag har jag 9 dagar kvar - jippi är nere på 1 siffrat tal!! Whhooohoooo! Ha en fantastisk helg allihopa!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Go morgen, lycklig <3 herlig med helg og familie tid.enda herligere var d om 4 kunne bli 5 idag .. Men frøkna det ut til å trives for godt i magen.:/ - 2 dager idag .. Flere overtidsdager må jeg kanskje belage meg på så planen er å vaskebil innvendig og utvendig idag ..ha en super lørdag ! Håper på masse fødsel oppdatering idag !!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 3. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2011 Uff övertid gillar vi inte - massa lycka till och hoppas kotten tittar ut i helgen!!
*Zena* Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 god morgen, jenter! ) 12 dager igjen her....det nærmer seg ) ) Har liksom på følelsen av at vannet skal til å gå stadig vekk, men det er visst bare ønsketenkning, hehe. Skikkelig murringer og stikninger, får se hvor mye jeg orker å finne på i helga...hadde håp om å gjøre noe hyggelig med familien, siden det kanskje er siste helga til vesla som enebarn. Vi får se hva dagen bringer! Ha en finfin helg!!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 God morgen Jenter! Ja bare 23 igjen her, å i dag er det bake KANELbolle dag & Fødepizza Neida...*ler* ikke for å virke desperat, men det blir kanelboller som skal fryses ned & Lørdagspizza med masse digg:P Ha en fortreffelig helg, å måtte det skje noe med enhver av dere som er klar!!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 3. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2011 Hihi! Kanelboller är topp att ha i frysern. Jag har en hel skuff full till barsel besök. Vågar inte baka saker med choklad i - då lägger jag på mig allt för mycket innan födsel! haha
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 Faktisk er det sjokoladekanel boller jeg skal lage Nesten som du visste det;)
tussemor <3 <3 Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 -2 dager og på overtid her også Babyen er svært rolig, så jeg vurderer faktisk å ringe føden for å få komme inn på en sjekk...
Mamma i lykkerus Skrevet 3. september 2011 #9 Skrevet 3. september 2011 28 dager igjen! Å bake litt til barselbesøk var ingen dum ide! Da har jeg noe å finne på etter dagens planlagte fotbad! ;P
Harfåttprinsen:) Skrevet 3. september 2011 #10 Skrevet 3. september 2011 16 dager igjen venter og venter på prinsen
ninairen Skrevet 3. september 2011 #12 Skrevet 3. september 2011 Hei! Er 3 dager på overtid.. Og viker ikke ut som han/hun har tenkt seg ut med det første
lille+desembergull<3 Skrevet 3. september 2011 #13 Skrevet 3. september 2011 TERMIN!! 0 dager - endelig
Light of my life Skrevet 3. september 2011 #14 Skrevet 3. september 2011 Good morning :-) 25 dager igjen i dag - hurra :-) snart i mål. Vi har bryllupsdag i dag så skal kooose oss hele dagen, og ut og spise i kveld *lykke*. God helg!
*bikki* Skrevet 3. september 2011 #15 Skrevet 3. september 2011 27 dager igjen her i huset Tenkte også å lage kanelboller i dag...mmm
sensommer Skrevet 3. september 2011 #16 Skrevet 3. september 2011 -1 så er nå på overtid. Hadde endel vondter inatt men det har gitt seg. Utålmodig!
Nuffy Skrevet 3. september 2011 #17 Skrevet 3. september 2011 55 dager igjen - nå synes jeg det begynner å gå "skummelt" fort;)
Lillegull2011 Skrevet 3. september 2011 #18 Skrevet 3. september 2011 Har en termin i dag og en dagen før deg lycklig<3, altså 8 dager til
81-Mamma<3<3 Skrevet 3. september 2011 #19 Skrevet 3. september 2011 28 dager.. dette kan bli en lang md! Begynner å få så vondt, og så mye kynnere at jeg tror fødselen nærmer seg.. Men ser det er slik for mange andregangs, så jeg får prøve å innstille meg på at det neppe blir med det første, selv om det kjennes slik. Jeg har imidlertid masse som må gjøres, men har så utrolig lite energi Må prøve å få orden på babyutsyret i helga. Kjenner jeg stresser med å ikke være klar! god helg alle sammen
Nosferia *gravid med nr.2* Skrevet 3. september 2011 #21 Skrevet 3. september 2011 2 dager på overtid her, er lei lei lei.. Gruer meg til fødsel, og vil bare bli "ferdig med det" kjenner jeg.. Vondt i kroppen, trøtt og sliten. Kan nesten ikke bruke hendene mine lengre, på grunn av vannansamling (ødem 2, værst i høyre - selvfølgelig..!) Hatt "maserier" i 3 netter nå, håper virkelig lille frøken Anna har planer om å komme FØR mammaen er HELT utslitt.. Vel, det var dagens syteinnlegg.. skal skjerpe meg! God helg alle sammen
pipstilken Skrevet 3. september 2011 #22 Skrevet 3. september 2011 Termin på mandag. Overtidskontroll og igangsetting den 12. september.
beccis'en Skrevet 3. september 2011 #23 Skrevet 3. september 2011 23 dager igjen til igangsettelse!! =D
LillemorHeidi Skrevet 3. september 2011 #24 Skrevet 3. september 2011 0 dager men ser ut som om det går på overtid.
zombie2be Skrevet 3. september 2011 #25 Skrevet 3. september 2011 -3... Håper ikke det blir et tosifret tall gale veien da:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå