A_K Skrevet 3. september 2011 #1 Skrevet 3. september 2011 Hva synes dere? Og hvis kveld - gir dere da Mme/ mm på sengekanten etterpå? Jenta mi har liksom blitt så vant til det...
LilleBjella Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Vi har ikke begynt med grøt enda, men tenkte å starte snart. Jeg har tenkt å starte med prøving på formiddagen, i tilfelle magevondt. Og så etter hvert gi det som kveldsmat et par timer før han skal legge seg. Og så pupp rett før han skal legge seg. Jeg ammer han imidlertid i sofaen og ikke på sengekanten (så får jeg med meg nyhetene:) ) og syns det er en fin avslutning på dagen. Selv om grøt metter godt og gjør at noen babyer sover bedre på natten, så er det jo også veldig energirikt.
Gjest Madolyn Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Hadde tilbydt melk (eller evt vann) etter grøten, slik at babyen får i seg væske etter måltidet
Gjest Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Vi begynnte med grøt på formiddagen og da ga jeg vann etterpå. Nå har ho blitt så stor at ho får grøt på kvelden også med tilhørende vannservering
Lirest Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 Vi begynte først med grøt på kvelden vi, men da var han ofte så trøtt at han det bare ble søl. Han gnei seg i øya og hadde grøt overalt, så nå gir jeg han grøt til frokost og velling til kvelds og det fungerer veldig bra. : )) Han er 6 mnd da og innførte grøt når han var 4. Fikk beskjed av hs nå at jeg også kunne bytte ut velling med et måltid grøt men synes det er kos med flaska på kvelden jeg da så fortsetter med det en stund til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå