Ringfinger Skrevet 2. september 2011 #1 Skrevet 2. september 2011 noen som trenger noen å maile med ang. å få baby? "slitere" slik som oss? jeg merker hvertfall det hadde vært koslig med noen å maile med.. vi har nå prøvd i 2 år og ingen hell.. what do we do rong..:S Har du blitt så heldig og har en spire? ikke noe iveien med å sende mail da heller:) er morro å høre at det går som planlagt for andre selv om vi ikke har hellet med oss enda:)
PhotographerMom Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Kan godt maile med deg jeg! Har du barn fra før eller prøver dere på første mann? Mail adresse? min er [email protected]
meg og mine <3 Skrevet 3. september 2011 #3 Skrevet 3. september 2011 Du kan godt maile med meg:) Jeg er 24 år, er gift har en sønn på 4 og har prøvd ganske lenge nå på å en lillebror eller lillesøster til lillemann. Send meg en PM så får du Mail adr mi:)
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 3. september 2011 #4 Skrevet 3. september 2011 Putt meg på din mailliste [email protected]
tonesnupp Skrevet 3. september 2011 #5 Skrevet 3. september 2011 bare legeg med til i venelista de så kan vi mailes her
Lille Tordivel Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Send meg gjerne en pm så får du min adresse! Jeg har vært sliter i mange år og har "desverre" mye erfaring og dele!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå